اخبار بازی

King Of Fighters 14 دارای 50 مبارز خواهد بود + اطلاعات منتشر شده از بازی در PSX

یکی از ویژگی‌های بازی «King Of Fighters 14» این است که جزء یکی از عناوین این سری خواهد بود که بیشترین تعداد مبارزان را در تاریخ این فرانچایز دارد. استدیوی سازنده این بازی فایتینگ، SNK Playmore، این ویژگی را در مراسم PlayStation Experience اعلام کرد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

با توجه به گفته سازنده بازی، تصاویر و ویژگی‌های بازی به صورت گرافیک سه بعدی ساخته شده‌اند اما گیم پلی بازی مانند سری پیشین خود دو بعدی بوده و ویژگی‌ها و استانداردهای دو بعدی را دارد. هر تیم دارای سه مبارز است که دو تیم به صورت سه به سه رو در روی یکدگیر قرار می‌گیرند.

حالت‌ها مختلف بخش مولتی پلیر و یا چند نفره بازی از جمله بخش هیجان انگیز Party Battle از ویژگی‌های بازی است. بسیاری از شخصیت‌ها و مبارزهای این فرانچایز همراه با مبارزهای جدید در اولین فصل و چپتر «King Of Fighters 14» حضور خواهند داشت. 

اطلاعات جدید از بازی:

لیست شخصیت‌های بازی را 50 مبارز تشکیل می‌دهد. با توجه به اضافه شدن جنگجوها و مبارزهای قدیمی سری «King Of Fighters»، مبارزهای جدید که در بخش داستانی بازی حضور دارند برای اولین بار در رینگ مبارزه نیز حضور خواهند داشت. 

سه مبارزه در مقابل سه مبارز. بازیکن‌ها سه شخصیت و مبارز دل‌خواه و مورد نظرشان را در کرکتر روستر و یا لیست شخصیت‌ها انتخاب می‌کنند و تیم سه نفره خود را تشکیل می‌دهند.

حالت Party Battle. یکی از بخش‌های آنلاین بازی است که تیم شما دارای سه مبارز خواهد بود و تیم حریف نیز به همین صورت است. شش نفر مشغول مبارزه خواهید شد. 

King Of Fighter 14، حماسه کاملا جدید. داستان بازی ادامه‌ی داستان بین شخصیت‌های orochi ،Nests و Ash است. داستان بازی به اتمام نرسیده است و روایت جدیدی از داستان را خواهیم دید. 

بازی در پاییز امسال معرفی شده بود. در مراسم PSX شخصیت‌ها و مبارزان Kyo ،Iori ،Andy ،Chang ،Leona ،Kula قابل بازی بودند. اطلاعات بیشتر از بازی در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد. 
فصل اول بازی سال 2016 برای PS4 عرضه خواهد شد.

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا