اخبار بازی

سازندگان Killing Floor 2: اکس باکس وان اکس توانایی اجرا 4K واقعی را ندارد

استدیوی « Tripwire Interactive » چند روز پیش خبر آمدن عنوان « Killing Floor 2 » را به Xbox One اعلام کرد و وعده‌ی پشتیبانی 4K، کیفیت بالاتر Texture ها و افزوده شدن Draw Distance بازی را برای نسخه‌ی Xbox One X، به طرفداران بازی داد.

Killing Floor 2

اما حالا آقای Dave Elder رئیس بخش برنامه نویسی گرافیکی Killing Floor 2 در مصاحبه‌‌ای بیان کرد که نسخه‌ی Xbox One X عنوان Killing Floor 2 با کیفیت Native 4K یا به قولی 4K  واقعی اجرا نخواهد شد.

« Xbox One X پلتفرمی بسیار روان و آسان برای بازی ساختن است و ما تلاش و مهندسی بسیار کمی را برای اجرا کردن نسخه ی پایه Xbox One بر روی Xbox One X انجام دادیم. شاید تمام کار برنامه نویسی آن فقط 4 ساعت زمان برد.

Killing Floor 2 با رزولوشن Native 1800p و بدون « Checkerboarding » بر روی Xbox One X اجرا میشود. ما پیش از این بر روی رندر کردن بازی با 4K واقعی هم آزمایش کردیم که این‌کار باعث به وجود آمدن افت فریم بسیار چشمگیری در بازی میشد. در واقع رزولوشن 1800p باعث ایجاد تعادل مناسبی بین کیفیت بصری و کیفیت اجرایی بازی می‌شود.

ما همچنین هدف خاصی برای فریم‌ریت نسخه‌ی Xbox One X نداشتیم؛ البته حتی با وجود اجرا بر روی رزولوشن 1800p، نسخه ی Xbox One X قطعا فریم‌ریت بهتری خواهد داشت. بعلاوه ما برای این نسخه از بالاترین کیفیت Texture استفاده کردیم و رزولوشن سایه‌ی مپ ها و سایه‌ی Draw distance بازی را افزوده‌ ایم. »

گفتنی است که هر دو نسخه‌ی PS4 Pro و Xbox One X بر روی رزولوشن 1800p اجرا خواهند شد؛ اما نسخه PS4 Pro از Checkerboarding استفاده خواهد کرد، در حالی که در نسخه‌ی Xbox One X اینطور نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا