اخبار بازی

Killer Instinct یک بازی رایگان نیست، سخاوتمندانه ترین Demo است

آقای Ken Lobb معتقند که بازی Killer Instinct یک عنوان رایگان نیست، بلکه سخاوتمندانه ترین Demo جهان است.
در صحبت با Eurogamer آقای Lobb گفته اند: "من می خواهم بیشترین مردمی که می توانند آن را بازی کنند داشته باشیم. عده ای می گویند آه این یک بازی رایگان ( free-to-play) است. این یک بازی رایگان نیست. بازی رایگان اصلا چیست؟ چیزی است که اصلا نمی توانید صاحب آن باشید. روز اول اگر می خواهید بازی ما را بخرید، پس بخرید. شما صاحب آن می شوید. دیگر نیازی نیست که کمی سکه بدهید تا یک چیز جدید باز شود. هیچکدام."

کمپانی مایکروسافت تایید کرده است که Killer Instinct Ultra Edition به همراه 6 شخصیت، یک شبیه ساز از بازی اصلی، دسترسی به دو کاراکتر DLC عرضه خواهد شد. همچنین یک سری لباس و لوازم جانبی نیز عرضه خواهد شد که قیمت آن به صورت کامل معادل £34.99 / €39.99 / $39.99 است.
آقای Lobb ادامه می دهند: "قسمت رایگان بازی روز اول است. می توانید Jago را به همراه کل بازی به صورت رایگان دریافت کنید. بخش داستانی بعدا عرضه خواهد شد اما شما دسترسی کامل به آموزش ها و بخش تمرینی او دارید و می توانید به صورت آنلاین با هرکسی بازی کنید. شما پس بازی کامل را فقط با Jago دارید. بعدا برای مثال اگر شما Thunder را دوست داشتید، می توانید او را به قیمت 5 دلار تهیه کنید. شاید شما فقط انقدر از این بازی بخواهید. چرا بایستی 40 دلار بابت آن پول دهید؟ 5 دلار بپردازید و Thunder را داشته باشید. اگر 40 دلار بپردازید یکی دوتا چیز کوچک می ماند که بتوانید بخرید اما دیگر کار شما تمام شده است. اینطور نیست که شما پول بپردازید تا محتویات آزاد شود. برای همین همیشه می گویم که KI یک بازی free-to-play نیست."

در آخر ایشان گفته اند: "می خواهم آن را سخاوتمندانه ترین Demo جهان بنامم. اگر می خواهید بازی را به همراه یک سری DLC بخرید شما آزادید. این یک عنوان رایگان نیست."

نظر شما پیرامون این سیستم خرید چیست؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا