اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

ارتقای نسخه پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 در بازی Kena: Bridge of Spirits رایگان خواهد بود

استودیو Ember Lab تأیید کرد که کاربران PS4 می‌توانند بدون هزینه اضافه به نسخه PS5 بازی Kena: Bridge of Spirits دسترسی داشته‌باشند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Kena Bridge of Spirits

بازی Kena: Bridge of Spirits شاید بزرگ‌ترین عنوان امسال نباشد، اما جلوه‌های بصری زیبا و مکانیزم‌های مبارزات و گشت و گذار و… این بازی تاکنون افراد زیادی را شیفه خود کرده‌است. با اینکه این عنوان اکشن-ادونچر در پایان سال به‌طور همزمان برای PS4 و PS5 عرضه خواهد شد، اما سازندگان اعلام کرده‌اند که کاربران نسل فعلی، به‌صورت رایگان به نسخه نسل بعدی بازی دسترسی خواهند داشت.

توئیتر رسمی بازی در پاسخ به کاربری که در مورد ارتقای رایگان نسل بعدی این عنوان سوال پرسیده بود، نوشت: “بله! ما هنوز جزئیاتی را در خصوص محدودیت زمانی در اختیار نداریم، اما ارتقا به نسل بعد رایگان خواهد بود.”

همان‌طور که می‌بینید، نکته جالب توجه این است که توئیتر رسمی بازی از یک “محدودیت زمانی” می‌گوید که هنوز جزئیات آن در دسترس نیست. با اینحال، اکنون می‌دانیم که این عنوان تا مدت زمان معینی از ارتقای رایگان پشتیبانی می‌کند.

بازی Kena: Bridge of Spirits تا پایان سال 2020 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا