اخبار بازی

بازی Kena: Bridge of Spirits تاریک‌تر از چیزیست که فکر می‌کنید

سازندگان بازی Kena: Bridge of Spirits عنوان کرده‌اند که این بازی بر خلاف چیزی که فکر می‌کنید، تم‌های تاریکی نیز دارد. برای ادامه جزئیات با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی‌ها همراه باشید.

بازی Kena: Bridge of Spirits

اخیرا رسانه Games Radar رویدادی را تحت عنوان Future Games Show برگزار کرد که خالقین بازی Kena نیز در بخشی از آن حضور داشتند و اطلاعات جدیدی را پیرامون اثر در دست ساخت خود منتشر کردند. به گفته Micheal Grier و Josh Grier (مدیر بخش خلاقیت و مدیر ارشد پروژه) این بازی بر خلاف چیزی که ظاهر رنگارنگ آن نشان می‌دهد، حاوی درون‌مایه‌های تاریکی نیز خواهد بود. برادران Grier برای طرفداران صحنه‌های ابتدایی تریلر منتشر شده و مبارزه با دشمنان شیطانی بازی را مثال زدند که در فضای تیره و تاری نمایش داده‌شد.

بازی Kena: Bridge of Spirits در رویداد چند روز پیش PS5 توسط استودیو Ember Lab معرفی شد. در این عنوان اکشن-ادونچر، شما در نقش دختر جوانی قرار می‌گیرید که به قصد پیدا کردن یک معبد مقدس به کوهستان سفر کرده‌است. او در سفر خود با موجوداتی به نام Rotها آشنا می‌شود که در باز کردن قابلیت‌های جدید به شما کمک خواهند کرد. بازی شامل مبارزات سریع و پازل‌های گوناگونی است و سازندگان وعده داده‌اند که محیط و چشم‌اندازهای زیبا، بازیکنان را در جهان بازی غوطه‌ور خواهند کرد.

بازی Kena: Bridge of Spirits تا پایان سال 2020 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و از طریق فروشگاه اپیک بر روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا