اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

تاریخ عرضه بازی Kena: Bridge of Spirits مشخص شد

سازندگان بازی Kena: Bridge of Spirits طی رویداد State of Play اخیر که ساعاتی پیش برگزار شد، با نمایش تریلری جدید اعلام کردند که این عنوان در تاریخ 24 آگوست (2 شهریور 1400) منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Kena: Bridge of Spirits

این عنوان اکشن ادونچر ابتدا در سال گذشته از سوی استودیو Ember Lab معرفی شده بود. ابتدا قرار بود که Kena: Bridge of Spirits در تعطیلات 2020 عرضه شود، اما ویروس کووید-19 روند توسعه بازی را کندتر کرد که به تأخیر زمان عرضه آن تا سه ماهه ابتدایی 2021 منجر شد. حال بازی باری دیگر با یک تأخیر مواجه شده، اما سازندگان بالاخره زمان عرضه دقیقی را ارائه داده‌اند.

تریلر جدیدی که نمایش داده شد تعدادی از دشمنان، باس‌فایت‌ها، محیط‌ها، بخش کوتاهی از پلتفرمینگ و همکاری با همراهان شما در بازی (موجوداتی به نام Rot) را نشان می‌داد. همچنین برخی از قدرت‌های کینا در هنگام مبارزه را نیز می‌توانیم در این تریلر مشاهده کنیم. بازیکن علاوه بر حمله مستقیم با سلاح چوبی که در دست دارد، می‌تواند آن را به یک تیروکمان تبدیل کند که به هنگام پریدن در هوا، زمان را آهسته می‌کند.

بازی Kena: Bridge of Spirits در تاریخ 24 آگوست به‌صورت بین نسلی برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 و همچنین رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز) عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا