اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Kena: Bridge of Spirits تا ماه سپتامبر تأخیر خورد

در حالی که قرار بود بازی Kena: Bridge of Spirits تا کمتر از یک ماه دیگر عرضه شود، سازندگان اعلام کرده‌اند که تاریخ عرضه بازی تا چند هفته دیگر به تعویق افتاده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Kena Bridge of Spirits

استودیوی Ember lab با انتشار توئیتی این خبر را اعلام کرده و گفته که توسعه‌دهندگان برای پالیش کردن بازی بر روی تمامی پلتفرم‌ها، تاریخ عرضه را به 21 سپتامبر (30 شهریور) تغییر داده. این استودیو در اعلامیه خود ضمن تشکر از حمایت طرفداران گفته:

«تیم سازنده به‌سختی مشغول کار بوده و ما احساس می‌کنیم که زمان اضافه برای اطمینان حاصل کردن از ارائه بهترین تجربه ممکن، بسیار مهم است. می‌دانیم که بسیاری از شما مشتاق تجربه کردن بازی هستید و در حالی که تیم ما به کار کردن بر روی بازی جهت ارائه بهترین ورژن از Kena ادامه می‌دهد، ما قدردان صبوری شما هستیم.»

این عنوان اکشن ادونچر ابتدا در رویداد معرفی PS5 رونمایی شد و قرار بود که در ماه‌های پایانی سال 2020 عرضه شود. مدتی بعد زمان عرضه به نیمه اول 2021 موکول شد و پس از آن نیز مجددا تاریخ عرضه تا ماه آگوست به تعویق افتاد. در هر صورت، تاریخ عرضه فعلی 21 سپتامبر است و طرفداران امیدوارند که این آخرین تأخیر بازی باشد.

بازی Kena: Bridge of Spirits برای رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز)،  پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا