اخبار بازی

Ken Levine ساخت فیلم Bioshock را متوقف کرد


Ken Levine رئیس، طراح و نویسنده استدیو Irrational Games در مراسم BAFTA صحبت‌هایی را درمورد چگونگی کنسل شدن، فیلم Bioshock انجام داد.
در 9 ماه می سال 2008 کمپانی Take Two با همکاری Universal Studios ساخت فیلم Bioshock را تایید کردند. این فیلم اتمسفری مانند بازی Bishock استدیو Irrational Games در سال 2007 داشته است، و کاملا وابسته به بازی بود. ادامه ساخت این فیلم به دستور Ken Levine در مارس 2013 به صورت کامل متوقف شد.

Ken Levine گفت:"

کارگردان فیلم Gore Verbinski بود کسی که سری فیلم‌های Pirates of the Caribbean و انیمیشن Rango را کارگردانی کرده بود. Gore فیلم فوق العاده‌ای را قرار بود کارگردانی کند، او بسیار خوشحال بود زیرا اتمسفر فیلم بسیار تاریک بود، چرا که این فیلم با درجه سنی R و خوشونت بالا بود و این درجه برای فیلم ترسناک بود. فیلم‌های با خوشونت و خون ریزی زیاد درجه سنی R را کسب می‌کنند. در این موقع بود که Warner فیلم Watchmen را که درجه سنی R را داشت اکران کرد،ولی نتوانست جایگاه خوبی را کسب کند. راستش را بخواهید من عاشق Watchmen هستم.همه چیز ناگهانی عوض شد، استدیو ما حس خوبی نسبت به این فیلم با درجه سنی R و بودجه‌ای 200 میلیون دلاری نداشت."


او افزود:"بودجه فیلم ناگهان توسط کمپانی به 80 میلیون دلار کاهش پیدا کرد. Gore نمی‌خواست فیلمی با بودجه‌ای 80 میلیون دلاری بسازد. و زمانی آنقدر نبود که بشود فیلم را با 80 میلیون دلار کارگردانی کرد. بخاطر همین او این پروژه را ترک کرد و اوایل سال گذشته Juan Carlos Fresnadillo برای این فیلم انتخاب شد. او کارگردان فیلم فوق‌العاده 28 Weeks Later بوده و نویسندگی فیلم را نیز John Logan برعهده داشت.Wentworth Miller بازیگر نقش اول فیلم Prison Break(فرار از زندان) نیز در این فیلم هنرپیشه بوده است. Take Two کمپانی است که به صحبت‌های کارکنان خود اهمیت زیادی می‌دهد پس آنان به من مراجعه کردند و از من پرسیدند:"
Ken اگر تو بگویی ساخت فیلم Bishock را متوقف کنیم، انجامش می‌دهیم."
من در پاسخ به کمپانی گفتم:"
پس ساخت فیلم را متوقف کنید."
بدین ترتیب بود که ساخت فیلم Bishock بعد از 5 سال متوقف شد.


Levine به فیلم نامه‌نویسی در هالیوود آشنا است، زیرا او قبل از پیوستن به Irrational Games نویسندگی و کارگردانی عناوین System Shock 2 و Bishock را برعهده داشته است.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا