اخبار بازی

Ken Levine احساس می‌کند کنسول های نسل بعد و PC بسیار شبیه به یک دیگرند

سازنده عنوان BioShock Infinite آقای Ken Levine احساس می‌کند که کنسول های نسل بعدی و PC بسیار به یک دیگر شبیه بوده و تنها تفاوت ها در سرویس های ارایه شده و نرم افزار است.

در مصاحبه با Eurogamer وی اظهار داشت که بسیاری از شرکت ها هنوز هم تلاش می‌کنند تا در جنگ اتاق نشیمن (کنسولی) پیروز شوند که این نکته بسیار قابل بحث است.

Levine اذعان نمود: "مردم خواهان بودن در اتاق نشیمن هستند؛ من فکر نمی‌کنم آن جا دیگر اهمیت زیادی داشته باشد. حرف من در رابطه با این است که در چه مکانی می‌خواهید بازی کنید و صد البته منظورم بازی های واقعی است؛ نه بازی کردن با iPhone و… بلکه دستگاه بزرگ و حرفه ای (هاردکور) بازی شما و بازی کردن بر روی هر صفحه نمایشی که بخواهید."

وی افزود: "تکنولوژی اینجاست و بسیار بسیار هم ارزان است؛ من فقط کسی را می‌خواهم که این کار را انجام دهد و این گیمر ها هستند که تعیین می‌کنند که چگونه و در کجا بازی کنند. گیمر ها هستند که به بازی ها جهت می‌دهند و این واقعا برای من حالب است."

لواین همچنین اعلام نمود که در حال حاضر بر روی BioShock Infinite Burial at Sea DLC کار می‌کند و بعضی از افرادش در Irrational Games نیز مشغول کار بر روی موتور بازی هستند؛ وی اضافه کرد که در حال حاضر وقتی برای فکر کردن به نسل بعد را ندارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا