اخبار بازی

Ken Levine: عنوان BioShock Infinite تنها به صورت اول شخص قابل بازی است

Ken Levine کارگردانی هنری Irrational Games در نشستی که  در وبسایت Reddit برگزار شد به پاسخگویی به سوالات  کاربران پرداخت و متذکر شد که عنوان BioShock Infinite تنها در قالب یک شوتر اول شخص قابل اجرا می باشد.

یک طراح از وی در مورد مناسب بودن دید اول شخص در دنیای  BioShock پرسید و او گفت که دید اول شخص این امکان را می دهد تا بتوانید به طرز کاملا محسوسی، جزئیات بازی را درک کنید.

Levine گفت:

" من دید اول شخص را بسیار دوست دارم چرا که شما را تا حد زیادی به جزئیات نزدیک می کند. این بازی با هیچ دید و پرسپکتیو دیگری عملی نخواهد بود."

 

همچنین از وی سوال شد که آیا در آینده می خواهد بجز دید اول شخص از سبک های دیگری هم استفاده کند، که در مقابل وی هیچ پاسخی نداد.

 در جایی دیگر از این نشست وی اعلام کرد که آهنگ ساز عناوین BioShock و BioShock 2  آقای Garry Schyman در این پروژه نیز مسئولیت آهنگ سازی  را به عهده خواهد داشت. Levine همچنین به صحبت در مورد ویژگی های آثار Schyman پرداخت و گفت  که موسیقی این عنوان نسبت به 2 نسخه قبلی بسیار متفاوت است اما در عین حال با یک سری اصول زیبایی شناسی مشابه،  شما را به عناوین قبلی هدایت خواهد کرد .

BioShock Infinite در اوایل دسامبر با تاخیر مواجه شد و اکنون قرار است که در 6 فروردین 92 منتشر گردد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا