اخبار بازی

بازی Kemuri یک عنوان نیمه‌ اپن ورلد خواهد بود

ایکومی ناکامورا، کارگردان سابق بازی Ghostwire: Tokyo اعلام کرده که ساخته جدید تیم او یک اثر نیمه اپن ورلد است و فاصله زیادی تا عرضه ندارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Kemuri

به‌تازگی استودیوی Unseen اطلاعات جالبی را از اولین اثر در دست ساخت خود، یعنی بازی Kemuri به اشتراک گذاشته است. بازیکنان در این عنوان اکشن آنلاین PvE، در نقش یوکای هانترها قرار می‌گیرند و به مبارزه با یوکای‌هایی که دنیای انسان‌ها را تصرف کرده‌اند، می‌پردازند. ایکومی ناکامورا، مدیرعامل استودیوی Unseen در صحبت‌های اخیر خود با رسانه IGN گفته که Kemuri یک عنوان «نیمه اپن ورلد» محسوب می‌شود و نمی‌توان آن را با دیگر آثار اپن ورلد، از جمله اسکایریم مقایسه کرد.

او توضیح داده: «توصیفش کمی سخت است، اما نمی‌خواهم از کلمه اپن ورلد استفاده کنم. ما از این کلمه استفاده نمی‌کنیم چرا که چشم داشت ما از این بازی نسبت به Cyberpunk و Fallout متفاوت است. Skyrim یک بازی اپن ورلد همراه با مپی عظیم است، اما چیزی که ما می‌سازیم این نیست.»

او در ادامه گفت: «اما در عین حال، این یک بازی خطی هم محسوب نمی‌شود و توصیف کردن آن سخت است. بنابراین از شما می‌خواهم تا منتظر بمانید و خودتان بازی را در آینده‌ای نزدیک، تجربه کنید.»

ناکامورا همچنین اضافه کرد که در بازی Kemuri، بازیکنان می‌توانند آزادانه به گشت‌وگذار بپردازند و مجبور نیستند که همیشه به سمت مقصدی مشخص حرکت کنند. به گفته او، این عنوان به‌طور گسترده مراحل پلی‌تست و توسعه را طی می‌کند و زمان زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است.

بازی Kemuri در حال حاضر تاریخ عرضه و پلتفرم مشخصی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا