اخبار بازی

Kaz Hirai: کنسول PlayStation 4 بر روی بازی ها تمرکر کرده است

ریاست شرکت سونی آقای Kaz Hirai، در گفتگویی در Rancho Palos Verdes شهر کالیفرنیا اذعان داشت؛ که کنسول PlaySation 4 بیشتر به عنوان یک کنسول بازی در نظر گرفته شده و بر روی بازی هایش تمرکز کرده و در مرحله بعد تفریحات جانبی قرار دارد.

Hirai در این ارتباط می گوید: " مهمترین چیزی که حداقل در ابتدا می خواهیم از آن مطمین شوید، این است که ما با همه ی شما(گیمرها) موافقیم و می دانید که PS4 کنسول بزرگی به شمار می رود که باعث می شود نظرات و شناخت گیمرها را تجدیدنظر کند. اگر ما قسمتی از این موضوع را از دست دهیم، فکر نمی کنم که استقرار اولیه کنسول را داشته باشیم. ما در درجه اول به این دستگاه، به عنوان یک کنسول بازی نگاه می کنیم. "

این در حالی است که او از تفریحات جانبی غیر از بازی بر روی سیستم هم خبر می دهد. " ما نمی خواهیم این موضوع و اطلاعات رو اینجا بیان کنیم و به پایان برسانیم. اطلاعات بیشتر در این مورد در طی ماه جاری اعلام خواهد شد. "

این اظهارات به احتمال زیاد در جهت رویارویی با مایکروسافت بوده؛ مایکروسافتی که اخیرا در کنفرانس معرفی کنسول XBOX ONE، بیشتر بر روی entertainment و TV کنسول تمرکز کرده بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا