اخبار بازی

Kaos از مدت زمان بخش داستانی Homefront دفاع کرد

اخیرا خبرهایی درباره مدت زمان بخش داستانی Homefront درز کرده و عنوان شده بود که بخش داستانی این بازی تنها 5 ساعت زمان دارد. اما Kaos Studios سازنده این بازی در صحبتی که با Eurogamer داشت از این موضوع دفاع کرد.

به گفته Kaos تنها بازیکنان واقعا حرفه ای میتوانند در 5 ساعت یا کمتر، بخش داستانی Homefront را تمام کنند. Kaos گفت در تست های آنها بازیکنانی هم بودند که این بخش را در مدت زمان 8 تا 10 ساعت به پایان رساندند. پس در واقع این موضوع یک بازه زمانی است، نه یک زمان مشخص و بسته به خود بازیکن و طرز بازی کردنش میتواند کاملا متفاوت باشد.

Kaos مدت زمان بخش داستانی Homefront را با بازیهای هم سبک خود مانند Call of Duty ها، Battelfield ها و Medal of Honor ها قابل رقابت می داند. David Votypka از Kaos گفت: "این تقریبا هم تراز و قابل رقابت با شوترهای خوب دیگر است، مخصوصا با آن هایی که بخش چند نفره بزرگ و قدرتمندی دارند. وقتی زمان خیلی زیادی می توان در Multiplayer صرف کرد، پس دلیلی ندارد بخش تک نفره 12 و 15 و 20 ساعت زمان داشته باشد. بازیهایی مثل Mass Effect که تماما Single Player هستند باید تمام زمان و قدرتشان را در این بخش پیاده کنند، نه بازی های ما."

او همچنین گفت که احساس بسیار خوبی نسبت به بخش تک نفره این عنوان دارد. در این بازی شما همراه با یک گروه در برابر حمله نیروهای کره شمالی به آمریکا مقابله می کنید. او گفت: "ما می خواستیم که در این آمریکای اشغال شده، داستان گروه مقاومت کوچکی را روایت کنیم و زمان بازی را به اندازه ای گذاشتیم که بتوان این داستان را بازگو و تجربه کرد. بازی در Colorado شروع می شود و در نهایت به پل Golden Gate در سن فرانسیسکو می رسید. اتفاقات و کاراکترها و چیزهایی که در طول بخش داستانی می بینید و تجربه می کنید بسیار متنوع و گسترده است."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا