اخبار بازی

Kamiya معتقد است Bayonetta 3 ساخته نخواهد شد

آقای Hideki Kamiya از Platinum Games پیش بینی می‌کند، علی رغم این واقعیت که بازیکنان دنباله های بسیار زیادی از این سری ‌می‌خواهند، Bayonetta 3 ساخته نخواهد شد.

 

وی در مصاحبه ای که با 4Gamers داشته، اذعان کرده، ساخت ادامه بازی ها، خوشایند به نظر می‌رسد، چرا که سازندگان می‌توانند از ایده های باقیمانده و استفاده نشده در بازی اول از سری برای دنباله های بعدی استفاده کنند و خود او نیز مشتاق ساختن IP های جدید است.

در ادامه: "من در واقع هیچ مشکلی با ساختن دنباله برای بازی ها ندارم و  از همه مهم تر، من به ساخت بازی های Fun علاقه دارم. این مهم ترین چیز برای من است. بنابراین در کنار IP های جدید، من همچنین دوست دارم دنباله نیز برای بازی ها بسازم."

 

وی افزود: "ایده های بسیار خوبی همراه با اولین عنوان از یک سری می‌باشند که شما (بازی ساز) می‌خواهید از همه آن ها استفاده کنید، اما پیاده سازی همه آن ها در اولین عنوان وجود ندارد. در دنباله هاست که شما می‌توانید از ایده های لغو شده و استفاده نشده که از اولین عنوان باقی مانده اند، استفاده کنید. من احساس می‌کنم این ایده ها تنها تا سقف سومین عنوان از یک سری، قابل استفاده هستند و به همین خاطر است که سازندگان، تنها تا سه نسخه از یک سری را در قالب یک سه گانه ادامه می‌دهند، آن هم به این خاطر که طرفداران خواسته اند. به همین خاطر است که من در آینده ساخت Bayonetta 3 را ممکن نمی‌دانم. من خوشبختم که توانسته ام بسیاری از بازی ها را از صفر، طراحی کرده و بسازم."

 

در ادامه مصاحبه، از وی در مورد ساخت دنباله ای برای Okami سوال شد. سوالی که چندین سال، ذهن طرفداران را مشغول کرده بود.

او جواب داد: "اگر بتوانم، قطعا این کار را خواهم کرد. اما بازیکن ها، دنباله های بسیاری از این بازی می‌خواهند و من حتی نمی‌دانم از کجا شروع کنم."

 

Bayonetta 2 عنوانی انحصاری، با تاریخ عرضه نامشخص، برای کنسول نینتندو Wii U خواهد بود.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا