اخبار بازی

احتمال ساخت دنباله بازی Judgment به واسطه فروش خوب آن

بازی Judgment

احتمال ساخت دنباله بازی Judgment با توجه به موفقیت کیفی نسخه اول و عملکرد تجاری بسیار خوب آن در بازار غرب، دور از انتظار نبوده و تهیه‌کننده سری Yakuza از شرکت سگا نیز در مصاحبه جدیدش به این موضوع اشاره داشته است.

دیزوکه ساتو (Daisuke Sato) تهیه‌کننده مجموعه بازی Yakuza در گفتگو با نشریه اسپانیایی Meristation، رضایت و خوشحالی خود را از فروش این بازی در بازار غرب ابراز کرد و در خصوص احتمال ساخت دنباله بازی Judgment اظهار کرد:

از دید ما عملکرد تجاری بازی Judgment در مناطق غربی از سطح انتظار ما فراتر بوده و فروش آن بسیار خوب بوده است. از این رو به همراه تیم سازنده مایل هستیم تا روی نسخه‌های بیشتری از مجموعه Judgment کار کنیم.

عنوان Judgment یکی از بهترین بازی‌هایی بود که تابستان امسال برای کنسول PlayStation 4 منتشر شد. ساخته جدید شرکت سگا و استودیو Ryu Ga Gotoku پیش از این در دسامبر سال گذشته در ژاپن در دسترس قرار گرفته بود. عنوانی فرعی از سری بازی Yakuza که داستانی وکیلی با نام Takayuki Yagami را روایت می‌کند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. بیشتر ترجیح میدم که Yakuza Studio بره سراغ یک تجربه کاملا متفاوت مثل Binary Domain. با اینکه هر نسخه از یاکوزاها و و الان جاجمنت داستان متفاوتی دارن و همیشه جذاب هستن ولی خب واقعا به نظر من وقتشه که برن سراغ یک فضای متفاوت. خودم بعد تجربه 0, 6 و Kiwami 2 دیگه از کاماروچو خسته شدم و با اینکه دوستام پیشنهاد Review CODE برای Judgment بهم دادن ولی رد کردم چون حس میکردم قضاوتم شاید تحت تاثیر خستگیم از فرنچایز بشه.

    اون زمان هم قبل معرفی Judgment گفتن میخایم یک چیز جدید تجربه کنیم که در عمل اونطوری نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا