اخبار بازی

بازی Journey در تابستان امسال برای استیم عرضه خواهد شد

ساخته تحسین‌شده استودیو Thatgamecompany یعنی بازی Journey قرار است در تابستان امسال، مهمان کاربران استیم باشد.

بازی Journey

امروز به‌طور ناگهانی و بدون اعلام قبلی، صفحه جدیدی برای بازی Journey در فروشگاه استیم باز شد. تاریخ برنامه‌ریزی شده برای عرضه، روز 11 جون را نشاه می‌دهد. این نسخه از بازی حاوی اچیومنت‌ها نیز می‌شود و به‌طور کامل از کنترلرها پشتیبانی می‌کند. با اینکه هنوز قیمت نهایی محصول مشخص نیست، اما ورژنی که هم‌اکنون بر روی فروشگاه Epic Games قرار گرفته 14.99 دلار است و انتظار می‌رود قیمت نسخه استیم تفاوت چندانی با آن نداشته‌باشد.

بازی Journey در ابتدا به‌شکل انحصاری در سال 2012 برای PS3 منتشر شد. پس از آن، نسخه ریمستر بازی در 2015 به PS4 آمد. مدتی پس از راه‌اندازی فروشگاه Epic Games، این عنوان در دسترس مخاطبان PC نیز قرار گرفت و حال شرکت Annapurna Interactive قرار است ناشر نسخه استیم بازی باشد.    

این عنوان در هنگام عرضه موفق به کسب جوایز زیادی شد و افتخارات فراوانی را به‌دست آورد. شما در بازی Journey، با شخصیتی بی‌نام و نشان سفر خود را به سمت مقصدی مشخص آغاز می‌کنید و با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوید. بازی سیستم جالبی دارد که شما را به شکل کاملا تصادفی با دیگر بازیکنان آنلاین و بدون اینکه نام کاربری آن‌ها را ببینید، همسفر می‌کند. آلبوم موسیقی بازی که کاندید گرمی شد، توسط آقای Austin Wintory نواخته شده و یکی از بیادماندنی ترین بخش‌های این عنوان بود که در موفقیت Journey نقش موثری داشت.  

در پایان، شما می‌توانید حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را مشاهده کنید:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i3-2120 | AMD FX-4350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTS 450 | AMD Radeon HD 5750

Storage: 4 GB Storage

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا