اخبار بازی

اشتباه عجیب سارا در The Last of Us

یکی از طرفداران تیزبین بازی The Last of Us متوجه اشتباهی از سوی سارا شده که با شخصیت او هم‌خوانی ندارد. این اشتباه آن قدر جزئیست که احتمالا کسی متوجه آن نشود.

سارا، دختر شخصیت اصلی بازی یعنی جوئل است و حضور کمی در داستان بازی دارد اما گیمر‌ها می‌توانند کنترل او را در بخش اول بازی در دست بگیرند البته کنترل او در بازی به گردش در محیط خلاصه می‌شود. در طول روایت داستان، سارا در روز تولد جوئل به او ساعتی هدیه می‌دهد که تا پایان بازی، جوئل این ساعت را به همراه دارد.

یکی از کاربران وب سایت ردیت با نام کاربری Woody7367، متوجه شده است که سارا تاریخ تولد جوئل را در تقویم خود یادداشت نکرده است. در تقویم او روزهای مربوط به کمپ فوتبال، روزهای تمرین و روز مسابقه علامت مشخص شده است. حتی تاریخ تولد دوستش Kate نیز در این تقویم قابل مشاهده است اما تاریخ تولد جوئل در تقویم او ثبت نشده است.

این موضوع زمانی عجیب‌تر می‌شود که سارا در روز تولد جوئل به او هدیه‌ای می‌دهد. البته کاربران ردیت ایده‌های منطقی‌تری مطرح کرده‌اند. یکی از موارد مطرح شده این است که شاید سارا تمایل نداشته تا جوئل با چک کردن تاریخ مسابقه سارا، تاریخ تولد خود را هم در تقویم مشاهده کند و یا تاریخ تولد جوئل جز مواردی نیست که سارا نیاز به یاداشت کردن آن در تقویم داشته باشد. این موضوع که شاید جوئل تاریخ تولد خود را پاک کرده تا سارا تحت فشار تهیه هدیه‌ نباشد نیز، دور از انتظار نیست. این عنوان محبوب پلی استیشن در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5 و PC در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا