اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5

جیم رایان: پیشنهاد مایکروسافت برای نگه داشتن بازی Call of Duty بر روی پلی استیشن کافی نیست

جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن اعلام کرده که پیشنهاد مایکروسافت جهت عرضه بازی‌های آینده مجموعه Call of Duty بر روی پلی استیشن، تنها تا مدت زمان 3 سال آینده پس از توافقات فعلی را پوشش می‌دهد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر جیم رایان

سونی و جیم رایان این بیانیه را از طرف رسانه GamesIndustry منتشر کرده‌اند. جیم رایان در واکنش به صحبت‌های اخیر فیل اسپنسر که از توافق مایکروسافت و سونی در خصوص عرضه نسخه‌های آینده Call of Duty بر روی کنسول‌های پلی استیشن خبر داده بود، گفته:

«من قصد نداشتم تا در مورد آنچه که به تعبیر من یک گفتگوی تجاری خصوصی بود، صحبت کنم. اما احساس میکنم نیاز است تا موضوع را شفاف سازم، چرا که فیل اسپنسر به‌طور عمومی در مورد آن صحبت کرده است.

مایکروسافت پیشنهاد داده تا مجموعه Call of Duty را تنها تا سه سال پس از توافقات فعلی اکتیویژن و سونی بر روی پلی استیشن نگه دارد. بعد از 20 سال عرضه شدن بازی‌های Call of Duty بر روی پلی استیشن، پیشنهاد آن‌ها از چندین جهات کافی نیست و تأثیر آن بر روی گیمرهای ما را در نظر نمی‌گیرد. ما به دنبال این هستیم تا تضمین کنیم که گیمرهای پلی استیشن همچنان بهترین تجربه کیفی از Call of Duty را خواهند داشت و پیشنهاد مایکروسافت، این اصل را تحت الشعاع قرار می‌دهد.»

این در حالی است که سازمان رقابت و بازارها (CMA) در بریتانیا، تصمیم گرفته تا تحقیقات مربوط به قرارداد خرید شرکت Activision Blizzard را گسترش دهد. به گفته این سازمان، خرید مایکروسافت می‌تواند بر روی توانایی سونی جهت رقابت و در نتیجه زیان دیدن مشتریان، اثرگذار باشد. در هر صورت، باید دید که آیا واکنش غیرمنتظره سونی بر روی روند پذیرفته شدن خرید اکتیویژن بلیزارد توسط نهادهای نظارتی تأثیری خواهد داشت یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا