اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

با اعلام مایکروسافت، رئیس بتسدا و زنیمکس تغییر کرد

کمپانی مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که جیل براف (Jill Braff) را به ریاست جدید استودیو بتسدا و زنیمکس منصوب کرده است.

براف که قبلا یک مدیر تحقیقات مصرف‌کننده در نینتندو بود و مدیریت بخش بازاریابی سگا را هم در کارنامه داشت، درحال حاضر به عنوان مدیر کل یکپارچه سازی و بازی‌های کژوال در بخش Xbox Game Studios مشغول به کار است.

مت بوتی (Matt Booty) به عنوان رئیس محتوا و استودیوهای بازیسازی مایکروسافت، روز چهارشنبه در ایمیلی به کارمندان نقش جدید براف را اعلام کرد.

بوتی در بخشی از ایمیل مذکور نوشت: «او (براف) در کمک به پیوستن زنیمکس/بتسدا به ایکس باکس، نقشی کلیدی داشت و بخاطر همین اقدامات، او بسیاری از تیم‌ها و رهبرانشان (در این استودیوها) را به خوبی می‌شناسد.»

طبق این ایمیل، خانم براف علاوه بر رهبری زنیمکس و بتسدا، همچنان سمت خود در بخش بازی‌های کژوال مایکروسافت را حفظ خواهد کرد و افرادی مانند تاد هاوارد، تاد وان، مت فایرر، پاول جنسن و هیتر کوپر به او گزارش خواهند داد.

لازم به ذکر است که بتسدا در روز چهارشنبه اعلام کرده بود که عنوان Starfield از زمان انتشارش در ماه سپتامبر تا به امروز، بیش از 13 میلیون بازیکن داشته و به بزرگترین عرضه در تاریخ این شرکت تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا