اخبار بازی

Jade Empire بزودی برای iOS و مک عرضه خواهد شد

درست پیش از اینکه استودیوی محبوب BioWare کار خود را بر روی سری‌های Mass Effect و Dragon Age آغاز کند، در سال 2005 بازی Jade Empire را به صورت انحصاری بر روی Xbox عرضه کرد [اگرچه مدتی بعد بازی برای پلتفرم PC نیز منتشر شد] که تبدیل به یکی از بازی‌های بزرگ این استودیو شد. حال به تازگی خبر رسیده است که کسانی که در آن زمان موفق به تجربه این بازی نشدند در آینده قادر به تجربه‌ی آن بر روی صفحه‌نمایش‌های کوچکتر خواهند شد.

بر اساس گزارشی که از سوی Touch Arcade منتشر شده، Aspyr Media، ناشر و سازنده‌ی این نسخه‌ی جدید تائید کرده است که در آینده‌ای نزدیک پورت بازی Jade Empire برای پلتفرم‌های مک [Mac] و iOS منتشر خواهد شد. این پورت بر اساس نسخه‌ی "Special Edition" این بازی خواهد بود که در سال 2007 برای پلتفرم PC با بهبودهای گرافیکی نسبت به نسخه اصلی منتشر شد.

این در حالی است که پیش از این قرار بود نسخه موبایل این بازی روز گذشته منتشر شود که در آخرین دقایق انتشار، Aspyr Media خبر از تاخیر در عرضه آن داد. تاکنون نیز هیچ بازه‌ی زمانی مشخصی برای انتشار این نسخه از بازی در نظر گرفته نشده است.

Jade Empire در سال 2005 به عنوان بازی‌ای انحصاری برای کنسول Xbox عرضه شد که در نهایت راه خود را به پلتفرم‌های PC و Xbox 360 به صورت دیجیتالی باز کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا