اخبار بازی

Jack Tretton از مقام خود در SCEA کناره گیری خواهد کرد

"جک ترتون" مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی های شرکت Sony در آمریکا گفته است که به زودی از سِمت خود در این قسمت کناره گیری خواهد کرد.

31ـم ماه مارس آخرین روز کاری او در این مقام خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده این یک توافق دوجانبه خواهد بود. Shawn Layden که یکی از اعضای کلیدی در ساخت و اجرای شبکه PSN بوده است، قرار است جایگزین او در این مقام شود.

جک ترتون گفت:

"هر چند که عمیقا از جدایی از این تیم با استعداد و پرشور و هیجان (SCEA) که هر روز طرفداران بیشتری را جذب میکردند ناراحت هستم و دلم برای آنها تنگ خواهد شد، ولی از اینکه می خواهم فصل جدیدی از زندگی حرفه ای خود را ورق بزنم نیز بسیار هیجان زده هستم!.

می خواهم که یک تشکر ویژه از کارکنان، شرکا، مشتریان برای تعهد همیشگی که نسبت به برند "پلی استیشن" داشتند، انجام دهم.البته قسمت مهمی از این موفقیت را ما مدیون طرفداران هستیم، کسانی که ما را بیش از دو دهه با حمایت های خود ما را به سطح بالاتری از نوآوری و سرگرمی رساندند. من پلی استیشن را ترک می کنم ولی مطمئن هستم آینده روشن تری برای این خانواده بزرگ در پیش رو است و موفقیت های بیشتری را کسب خواهیم کرد."

Layden یکی از افراد کلیدی در زمان تاسیس "شبکه سرگرمی پلی استیشن" بوده است. او قبلا نیز به عنوان "تهیه کننده" در بخش سرگرمی های شرکت سونی در ژاپن مشغول به کار بوده است.

او می گوید:

"این افتخار بزرگی است که حال عضوی از خانواده بزرگ سرگرمی های شرکت سونی در آمریکا هستم. تیم بزرگی که قرار است در ارائه تجربه های نو و سرگرمی های تازه در نسل جدید پیشتاز باشند."

جک ترتون از 31ـم ماه مارس از سمت خود در این مقام (مدیر عامل و رئیس بخش سرگرمی های شرکت سونی در آمریکا) کناره گیری خواهد کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا