اخبار بازی

مدت زمان گیم‌پلی بازی Doom Eternal برابر 18 الی 22 ساعت است

بازی Doom Eternal

مدت زمان گیم‌پلی بازی Doom Eternal توسط سازندگان آن در استودیو Id Software اعلام شد و براساس آن به نظر می‌رسد دنباله بازی Doom که یکی از مورد انتظارترین عناوین سال هم به حساب می‌آید از بازی قبلی بزرگ‌تر و طولانی‌تر خواهد بود.

مارتی استراتون (Marty Stratton) تهیه‌کننده اجرایی استودیو Id Software در جریان QuakeCon صحبت‌هایی در خصوص زمان گیم‌پلی بازی و آنچه که طرفداران می‌توانند انتظار دیدن آن را داشته باشند ارائه کرد. ایشان با اشاره به این موضوع که هنوز کارهایی باید روی بازی صورت بگیرد تا تکمیل شود اما در حالت کلی گیم‌پلی بازی Doom Eternal بین 18 الی 22 ساعت به طول می‌انجامد. با توجه به این موضوع که رویداد QuakeCon ماه گذشته برگزار شد احتمال دارد طی این مدت زمان تغییرات اندکی روی بازی صورت گرفته باشد حال آن که احتمال چنین موضوعی بسیار اندک است.

استراتون رسما تایید کرده بود که Doom Eternal از نسخه قبلی آن که در سال 2016 عرضه شد بزرگ‌تر خواهد بود. اثری که در تاریخ 22 نوامبر 2019 برابر با 1 آذر 98 توسط شرکت Bethesda عرضه می‌شود. Nintendo Switch، Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی نیز پلتفرم‌های مقصد بازی به شمار می‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا