اخبار بازینینتندو سوییچ

شایعه: بازی It Takes Two در راه نینتندو سوئیچ

به‌نظر می‌رسد عنوان It Takes Two که موفق شد در سال 2021 بهترین بازی سال لقب گیرد، به‌زودی برای کنسول نینتندو سوئیچ  معرفی می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی It Takes Two

اگر بازی It Takes Two را تجربه کرده باشید، احتمالا موافق هستید که عرضه شدن این عنوان پلتفرمر رنگارنگ و کواپ برای کنسول سوئیچ، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های ممکن خواهد بود. تا پیش از این ساخته تحسین‌شده استودیوی Hazelight برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین PC در دسترس بود، اما طبق شایعه‌ای که اخیرا توسط The Snitch منتشر شده، به احتمال زیاد پورت نینتندو سوئیچ بازی نیز در دست ساخت قرار دارد.

اینسایدر مشهور این روزهای صنعت بازی اخیرا این را در قالب پیام مرموزی بر روی دیسکورد خود قرار داده است. در این پیام، چندین ایموجی مختلف از جمله یک ساعت، یک زنبور و یک کتاب در کنار نینتندو سوئیچ دیده می‌شود که دنبال‌کنندگان The Snitch معتقدند تمام این ایموجی‌ها، به مراحل و محتویات دورن بازی It Takes Two اشاره دارند.

همه این‌ها در حالی است که زمزمه‌هایی از برگزاری یک نینتندو دایرکت جدید طی هفته‌های آینده نیز به‌گوش می‌رسد. جالب است بدانید که جوزف فارس، رئیس و کارگردان استودیوی هیزلایت پیش از عرضه It Takes Two عنوان کرده بود که کنسول نینتندو سوئیچ احتمالا توانایی اجرای بازی آن‌ها را نخواهد داشت. به هر حال، باید منتظر ماند و دید آیا این پورت به صورت رسمی معرفی خواهد شد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا