اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

به نظر می‌رسد بازی Rainbow Six Siege بزودی برای سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس عرضه شود

به نظر می‌رسد که بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege به زودی به سرویس اشتراکی ایکس‌باکس گیم‌پس اضافه خواهد شد. در حساب رسمی توییتر ایکس‌باکس گیم‌پس ، تصویر رمزآلود جدیدی بشکل یک تیزر  منتشر شده است که نشان می دهد بازی شوتر تاکتیکی یوبی‌سافت به زودی به این سرویس اضافه خواهد شد.

در این توییت عکسی  – که در زیر می‌توانید مشاهده کنید- با شش رنگین‌کمان و آنچه که به نظر می‎‌رسد تصاویر محاصره یک قلعه توسط سربازان است دیده می‌شود. Rainbow Six Siege که در سال 2015 منتشر شد ، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و یکی از موفق ترین عناوین چندنفره یوبی‌سافت به حساب می‌آید.

با اینکه در حال نزدیک شدن به نسل بعد هستیم اما این بازی با پشتیبانی، بروزرسانی‌های مکرر و انجمن بزرگی که دارد هیچ نشانه‌ای از ضعف را نشان نمی‌دهد. یوبی‌سافت قصد دارد Rainbow Six Siege را همزمان با عرضه‌ی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس بر روی این کنسول‌ها منتشر کند، بنابراین با افزودن این بازی به عناوین ایکس‌باکس گیم‌پس می‌تواند دسته‌های جدیدی از بازیکنان را برای نسل بعد به بازی اضافه کرد.

اگرچه پیام توییت منتشر کاملاً واضح به نظر می‌رسد، هنوز هیچ خبر رسمی از مایکروسافت یا یوبی‌سافت درباره پیوستن این بازی به سرویس اشتراکی گیم‌پس منتشر نشده است. هرچند، زودتر از موعد، انتظار تأیید این عنوان را داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا