اخبار بازینینتندو سوییچ

شایعه: بازی Batman: Arkham Collection در راه نینتندو سوئیچ

طبق اطلاعاتی که یک وب‌سایت خرده‌فروشی فرانسوی لو داده، بازی Batman: Arkham Collection برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Batman Arkham Knight

نینتندو سوئیچ طی سال‌های اخیر میزبان پورت چندین عنوان بزرگ ترد پارتی  بوده و شایعات مربوط به انتشار پورت‌های بیشتر نیز همواره وجود داشته‌اند. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، اکنون عنوان بزرگ جدیدی (یا اگر دقیق‌تر بگوییم، کالکشن بزرگ بعدی) که احتمال دارد برای این کنسول پورت شود، لو رفته است.

اخیرا خرده‌فروشی فرانسوی WTT، بازی Batman: Arkham Collection که شامل سه‌گانه عناوین آرکام است را برای نینتندو سوئیچ لیست کرده است. این وب‌سایت به عرضه بازی در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) اشاره داشته که البته ممکن است تاریخ ذکرشده، موقتی و غیرنهایی باشد. همچنین باید اشاره کرد که تمام این اطلاعات اکنون از روی وب‌سایت WTT حذف و از دسترس خارج شده است.

این نکته نیز شایان ذکر است که خرده‌فروشی WTT پیش از این یکی از غیرمنتظره‌ترین پورت‌ها، یعنی پورت سوئیچ بازی The Witcher 3 را لو داده بود. با این‌حال، پیش از این بارها شاهد لیست شدن بازی‌ها برای پلتفرم‌های اشتباه بوده‌ایم و از آنجایی که هنوز هیچگونه معرفی رسمی صورت نگرفته، فعلا باید در حد شایعه به این موضوع نگاه کرد.

بازی Batman: Arkham Collection در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، ایکس باکس وان در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا