اخبار بازیپلی استیشن 5

استودیوی Insomniac Games بر روی یک بازی AAA معرفی‌نشده در حال کار است

یکی از توسعه‌دهندگان استودیوی Insomniac Games کار بر روی یک بازی معرفی‌نشده بزرگ را تأیید کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی Insomniac Games

اینسامنیاک گیمز در حال حاضر دو عنوان بزرگ، یعنی Marvel’s Spider-Man 2 و بازی Marvel’s Wolverine را در دست ساخت دارد. سونی از هر دوی این عناوین به‌طور همزمان رونمایی کرد، اما به‌نظر می‌رسد این استودیو حداقل بر روی یک پروژه بزرگ دیگر مشغول کار است.

به‌تازگی کلیپی در فضای مجازی پخش شده که به یکی از سمینارهای دانشگاه Full Sail در سال گذشته میلادی مرتبط می‌شود. ارین ابیرهارت، یکی از اعضای استودیوی اینسامنیاک گیمز در این سمینار حضور دارد و در بخشی از صحبت‌های خود، تأیید می‌کند که به عنوان مدیر پروژه بر روی یک بازی معرفی‌نشده از این استودیو کار می‌کند. البته که او جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما ابیرهارت به این موضوع اشاره کرد که بازی ذکر شده یک عنوان AAA است.

طی سال‌های اخیر، Insomniac Games یکی از پرکارترین استودیوی داخلی سونی بوده و اینطور که پیداست، این روند همچنان ادامه دارد. اما در هر صورت، بعید به‌نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد رونمایی رسمی این پروژه باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا