اخبار بازی

Insomniac مولتی پلتفرم می شود

وقتی همه در شوک Multiplatform شدن خالق سری Halo یعنی Bungie و همکاری آن با Activision به منظور ساخت بازی برای کنسول های PlayStation 3 و XBOX 360 بودند، امروز Ted Price مدیر استدیو Insomniac در صفحه توییتر خودیک خبر کاملا ناگهانی را اعلام کرد. خبری که در آن عنوان یعدی ان ها که هم اکنون در حال ساخت آن هستند برای PlayStation 3 و XBOX 360 توسط Electronic Arts منتشر خواهد شد.
متن زیر ترجمه صحبت های Ted Price در صفجه توییتر خود است:

"دلیل این که این خبر را در صفحه توییتر خود اعلام کردم این بود که قصد دارم مسقیما با شما طرفداران راجع به یک خبر بزرگ و مهم پیرامون Insomniac صحبت کنم. در 16 سال گذشته شما به بهترین شکل ما را پشتیبانی کردید و 35 میلیون نسخه از بازی های ساخت استدیو Insomniac را خریداری کردید. شما با ما به دنیای Spyro the Dragon، Ratchet & Clank و Resistance سفر کردید و روی PsOne و PlayStation 2 و PlayStation 3 میهمان عناوین ما بودید و در تمام لحظات در این دنیای پویا با ما تعامل داشتید. تمام این ها به این منظور هست که ما به خوبی یکدیگر را می شناسیم.
اخیرا بسیاری از شما پرسیده اید که "حرکت بعدی چیست؟" امروز ما برای تایید کردن دنیای جدید و فرنچایزی که ساختیم هیجان زده هستیم. دنیایی که می توانید برای سال های آتی آن را تجریه کنید . دز حالی که ما در حال ساخت و توسعه آن هستیم، یکی از اهداف ما فراهم کردن تجربیه ای تکرار نشدنی برای بیشترین تعداد مخاطب ممکن است. با توجه به این مطالب ما در حال کار روی عنوانی هستیم که با همکاری EA برای PlayStation 3 و XBOX 360 منتشر خواهد شد.
شاید شما فکر کنید چرا این عنوان را الان و در این بازه زمانی تایید کردیم و این بازی چه ارتباط و تاثیری با پروژه های حال حاضر ما خواهد داشت. همانطور که می دانید در 16 سال اخیر عناوین ما با یک گام و سرعت سالیانه منتشر می شد. چیزی که برای ما مسلم شده است این است که سخت تلاش کنیم تا به استانداردهایی از کیفیت برسیم که انتظار آن را داریم. ما در صدد این هستیم تا مدت زمان بیشتری برای ساخت و توسعه بازی ها در نظر بگیریم تا بارها و بارها محصول خود را بازبینی و پولیش کنیم. تمام عناوین آینده ما از چرخه ساخت بیشتری بهره می برند که این تصمیم تنها به سود شماست، یعنی طرفداران ما.
ما می دانیم بسیاری از شما بسیار به خانواده PlayStation؛ به خصوص به سری های Ratchet & Clank و Resistance وفادار هستید. ما هم مانند شما وفادار هستیم و خواهیم بود. ارتباط ما با بخش سرگرمی های سونی همچنان به قوت خود باقیست و ما ارتباط نزدیکی با آن ها خواهیم داشت و مانند گذشته بازی های انحصاری برای کنسول خانگی سونی یعنی PlayStation 3 خواهیم ساخت، عناوینی که از تصمیم ما مبنی بر افزایش مدت چرخه عرضه بازی ها به نحو احسنت بهره خواهند برد.
این یک لحظه هیجان انگیز برای همه اعضای خانواده بزرگ Insomniac است. ما به ساخت عناوین تراز اول با بهترین کیفیت را ادامه خواهیم داد، دقیقا همان چیزی که شما از ما انتظار دارید. از همینجا از طرف تمام اعضای Insomniac باز هم از شما به خاطر پشتیبانی از ما تشکر می کنم، زیرا این شما هستید که به ما معنا می دهید".

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا