اخبار بازی

افشای حقایق زشت استودیو Quantic Dream در دادگاه

در روزهای گذشته، دادگاه شکایت استودیو Quantic Dream از روزنامه‌های Le Monde و Mediapart برگزار شد که در آن اتفاقات جالبی رقم خورد. کوانتیک دریم به علت انتشار اخبار دروغین از این دو روزنامه شکایت کرده بود و گفته است که ادعاهای آن‌ها مبنی بر فضای نژادپرستانه و جنیست‌زده درون استودیو صحت ندارد.

 در طول دو روز دادگاه، رهبران استودیو با غرور مبتدیانه در جایگاه حضور پیدا کردند و آماده حمله به روزنامه‌ها بودند اما پس از چند سوال، نتوانستند از خود دفاع کنند. طبق گزارشات، وکلای روزنامه‌ها در حضور دیوید کیج جملات زننده‌ای مانند: (( در بازی‌های من، همه‌ی زن‌ها <__> هستند))، (( در فضای باز، <__> کم پیدا می‌شود)) و (( ما برای <__>ها بازی نمی‌سازیم)) که در عموم مطرح کرده است، را برای او خواندند. کیج پس از شنیدن آن‌ها با گریه به دادگاه گفته است ((شما دارید در کار من دخالت می‌کنید)) و (( این پرونده درباره آبروی من است)). سپس او از دادگاه خارج شد تا از سوالات بعدی وکلا فرار کند.

در یک مورد دیگر، استودیو Quantic Dream، سند اخراج یکی از کارمندان سابق را در جهت حسن نیت خود نشان داد که پس از یک بررسی سریع توسط وکیل مدافع، چندین خطا در آن مشاهده شد که نشان از اخراج غیرقانونی کارمندان دارد. هنگامی که از Guilliame de Fondaumiere، مدیرعامل استودیو، درباره سندهای اخراج غیرقانونی پرسش شد، او از وکلا پرسید که (( من قسم نخوردم پس میتوانم دروغ بگم؟)) و سپس یک سری اتهام بدون مدرک را مطرح کرد.

در سال‌های اخیر، استودیو Quantic Dream با اتهامات زیادی شامل آزار جنسی، فضای نژادپرستانه و جنیست‌زده رو به رو شده است و تا به امروز نتوانسته از خود دفاع کند یا آن‎‌ها را برطرف کند. رای نهایی دادگاه در تاریخ نهم جولای اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا