اخبار بازی

Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition برای PC و دیگر کنسول ها عرضه خواهد شد

چندی قبل آقای Ed Boon اعلام کرده بودند که رونمایی غافل گیر کننده ای را پیرامون بازی Injustice: Gods Among Us در نظر دارند. این خبر هم اکنون به حقیقت پیوسته است و نسخه Ultimate بازی Injustice: Gods Among Us برای
PS VITA در 29 نوامبر و برای PS4 هنگام عرضه کنسول قابل خریداری خواهد بود. پورت نسخه PS VITA این بازی بر عهده استدیو Armature که در گذشته Metal Gear Solid HD را برای همین کنسول دستی عرضه کرده بود و Batman Arkham Origins: Blackgate را در دست ساخت دارد است. نسخه PS4 این بازی نیز توسط High Voltage ساخته خواهد شد. همچنین نسخه Ultimate برای PS3, Xbox 360, و PC نیز منتشر می شود.
طی معرفی این نسخه در وبسایت PlayStation blog اروپا گفته شده است: "هنگامی که ما مشغول ساخت Injustice برای Vita بودیم، هدف ما این بود که با نسخه های کنسول های همتایش برابری کند. این استدیو تمام تلاش خود را برای بهتر شدن هرچه بیشتر نسخه PS Vita این بازی خواهد کرد."

Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition تمامی DLC هایی که تا به این لحظه برای بازی Injustice: Gods Among Us عرضه شده است را دارا می باشد. این بازی بر روی Vita دارای قابلیت های لمسی در بخش داستانی، بخش چند نفره از طریق wi-fi و … است.
نسخه PS4 این بازی به قیمت £49.99 و نسخه Vita آن به قیمت £29.99 عرضه خواهد شد. خبری از انتشار این بازی برای Xbox One یا Wii U در دست نیست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا