اخبار بازی

سازندگان از آینده بازی Call of Duty: Warzone می‌گویند

طبق گفته استودیو Infinity Ward، به‌نظر می‌رسد به‌مرور زمان شاهد تغییر و تحولاتی در بازی Call of Duty: Warzone خواهیم بود که این بازی را در راستای سایر عناوین سری قرار خواهد داد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Call of Duty Warzone

بازی Call of Duty: Warzone به‌عنوان یک بازی مستقل و رایگان عرضه شد؛ اما برای بسیاری از افراد این بازی با Call of Duty: Modern Warfare ارتباط تنگاتنگی دارد. از دلایل این موضوع می‌توان به این نکته اشاره کرد که وارزون در واقع بخشی از پکیج مدرن وارفر است و فصل‌ها و پیشرفت بازیکنان در هر دو عنوان بهم متصل هستند. اما به‌نظر می‌رسد مسیر رو به جلوی وارزون به‌گونه‌ای است که رابطه‌ای بین این عنوان رایگان با سایر عناوین سری Call of Duty نیز شکل خواهد گرفت.

آقای Geoff Smith (کارگردان طراح بازی) در صحبت‌های خود با GamesRadar گفت: ” با اینکه وارزون با مدرن وارفر ارتباط نزدیکی دارد، اما این بازی از همان ابتدا به‌عنوان یک بازی جداگانه طراحی شده بود. به‌مرور زمان و با انتشار آپدیت‌ها، Call of Duty: Warzone دچار تحول می‌شود و این ارتباط را با جهان سایر عناوین Call of Duty نیز به‌اشتراک می‌گذارد.”

بازیکنان شواهد مختلفی را در بازی پیدا کرده‌اند که با گفته‌های آقای جف اسمیث هم‌خوانی دارد؛ از جمله تغییرات و رفرنس‌هایی که در وارزون دیده می‌شود. طبق برخی از شایعات، نسخه بعدی این سری با نام Call of Duty: Black Ops Cold war عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا