اخبار بازی

شرکت ناشر بازی‌های ایندی Versus Evil، برای همیشه تعطیل می‌شود

کمپانی tinyBuild در اطلاعیه‌ای در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که شرکت زیرمجموعه آن‌ها، یعنی Versus Evil که برای 10 سال ناشر بازی‌های ایندی و مستقل به شمار می‌رفت، درحال تعطیل شدن است و هیچکدام از 13 کارمند باقی‌مانده آن بعد از تعطیلات کریسمس به این شرکت باز نخواهند گشت.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «امروز روز غم‌انگیزی است. بعد از 10 سال فوق‌العاده، Versus Evil درهای خود را می‌بندد. ما دوست داشتیم که بهترین بازی‌های مستقلی که می‌توانیم را پیدا کنیم و برای شما بیاوریم و خاطرات خوشمان را با شما، کامیونیتی شگفت‌انگیزمان، به اشتراک بگذاریم. از ته قلبمان برای همه چیز متشکریم!»

فرانسیس فینک، مدیر استراتژی محصول Versus Evil در لینکدین فاش کرد که این شرکت تمام تیم 13 نفره خود را در شروع تعطیلات کریسمس اخراج کرده است. کامیونیتی منیجر این شرکت، کریس تریپی فاش کرد که این موضوع یک تصمیم داخلی نبوده، بلکه تصمیمی است که کمپانی مادر این ناشر یعنی tinyBuild اتخاذ نموده.

Versus Evil بازی‌های زیادی را در این یک دهه منتشر کرده که از بین آن‌ها می‌شود به Banner Saga Trilogy از استودیو Stoic و بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire از استودیو مطرح Obsidian اشاره کرد.

این ناشر درکنار استودیو زیرمجموعه‌اش یعنی Red Cerberus، در نوامبر 2021 توسط tinyBuild با مبلغ 31.3 میلیون دلار خریداری شد؛ هنوز مشخص نیست که آیا این تعطیلی روی استودیو Red Cerberus هم تاثیر می‌گذارد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا