اخبار بازی

تاریخ برگزاری رویداد Indie Live Expo Winter 2021 مشخص شد

سازمان Ryu اعلام کرده که رویداد Indie Live Expo Winter 2021 در تاریخ 6 نوامبر (15 آبان) برگزار خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد Indie Live Expo Winter 2021

«ایندی لایو اکسپو» یک رویداد دیجیتالی است که همانطور که از نامش پیداست، به نمایش بازی‌های مستقل اختصاص دارد. البته که این رویداد شامل یک برنامه برای اهدای جایزه به عناوین درخشان نیز خواهد بود. پیش از این بازی‌هایی مانند Hades و Mountains: Downhill موفق شده بودند تا در بخش جوایز این رویداد برنده شوند.

گفته شده که رویداد امسال شامل معرفی و عرضه بازی‌های جدید خواهد بود و همچنین بازی‌های از قبل معرفی شده نیز در برنامه حضور خواهند داشت. پخش زنده برنامه از زبان‌های انگلیسی، ژاپنی و چینی پشتیبانی می‌کند. توسعه‌دهندگان عناوین مستقل می‌توانند از ماه آینده مراحل ابتدایی ثبت نام برای حضور در Indie Live Expo Winter 2021 را دنبال کنند.

وب‌سایت رسمی برگزارکنندگان رویداد ذکر کرده‌اند که Indie Live Expo تاکنون بیش از 800 بازی مستقل جدید را نمایش داده و در سراسر جهان بیش از 29 میلیون بیننده داشته. ریوتا کوناما، رئیس سازمان برگزارکننده رویداد گفته که سازندگان بازی‌های مستقل در طول سال به بیشترین کمک ممکن نیاز دارند و هدف Indie Live Expo این است تا فرصت بزرگی را جهت تبلیغ و شناساندن عناوین مستقل در اختیار سازندگان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا