اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

شایعه: احتمال مولتی پلتفرم بودن بازی Indiana Jones مشین‌گیمز

اخیرا شایعه جدیدی منتشر شده که به احتمال مولتی پلتفرم بودن بازی در دست ساخت استودیوی مشین‌گیمز، یعنی Indiana Jones اشاره دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Indiana Jones

بیش از یک سال پیش بود که استودیوی MachineGames، سازنده سری Wolfenstein رسما از ساخت یک بازی جدید ایندیانا جونز خبر داد. فرنچایز Indiana Jones به دیزنی تعلق دارد و از طرف دیگر، دیزنی و بتسدا قبل از به‌پایان رسیدن مراحل خرید مایکروسافت وارد همکاری شده بودند. از این رو، به‌دنبال معرفی بازی، با توجه به خریده شدن کمپانی بتسدا توسط مایکروسافت سوالاتی در خصوص انحصاری بودن آن بر روی اکوسیستم ایکس باکس وجود داشت.

هر چند هنوز هیچ چیز به‌طور رسمی اعلام نشده، اما جز کوردن، ژورنالیست ویندوز سنترال اخیرا در پادکست Xbox Two عنوان کرده که بازی جدید ایندیانا جونز انحصاری ایکس باکس نیست و برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر خواهد شد. البته کوردن در ادامه تأکید کرد که صحبت‌های او بر اساس اطلاعاتی است که بیش از یک سال پیش به گوش او رسیده، بنابراین ممکن است برخی از برنامه‌ها تاکنون دچار تغییر شده باشند.

در همین حال، نیک بیکر از XboxEra نیز مدعی شده که بر اساس آخرین شنیده‌های او، بازی Indiana Jones در واقع یک عنوان انحصاری است و برای کنسول‌های پلی استیشن منتشر نمی‌شود. جز کوردن نیز بر روی توئیتر خود در واکنش به این صحبت، باری دیگر اشاره کرد که اطلاعات او قدیمی هستند و ممکن است صحت نداشته باشند.

به هر حال، مثل همیشه باید برای مطمئن بودن در مورد این مسئله منتظر اعلام رسمی بمانیم. سال گذشته استودیوی مشین‌گیمز اعلام کرده بود که ساخت بازی در مراحل بسیار ابتدایی قرار دارد، بنابراین احتمالا هنوز با زمان عرضه آن فاصله زیادی داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا