اخبار بازی

سازنده بازی Immortals of Aveum اکثر کارمندانش را اخراج کرده است

طبق گزارش‌ها، استودیو Ascendant که به تازگی بازی شکست خورده Immortals of Aveum را روانه بازار کرده بود، تصمیم به اخراج اکثر کارمندانش گرفته است، این در حالیست که Ascendant حدود هفت ماه پیش هم 45 درصد از کارمندانش را اخراج کرده بود!

همانطور که توسط رسانه Eurogamer گزارش شده، یکی از کارمندان سابق این استودیو جزئیاتی را در رسانه‌های اجتماعی در اینباره به اشتراک گذاشته است.

با اینکه تعداد اخراجی‌ها در دسترس نیست، اما این فرد ادعا می‌کند که احتمالا حدود 30 نفر تحت تاثیر قرار گرفته و شغل خود را از دست داده‌اند. البته این اولین باری نیست که استودیو تصمیم به تعدیل نیرو می‌گیرد و همانطور که گفته شد، استودیو هفت ماه قبل نیز حدود 45 درصد از کارکنانش را اخراج نمود. این تصمیم ظاهرا به دلیل فروش کم و شکست تجاری بازی Immortals of Aveum گرفته شده بود.

در آن زمان اعلام شد که 40 نفر تحت تاثیر آن اخراج قرار گرفته‌اند آن هم در حالی که این استودیو تا آپریل سال گذشته، جمعا حدود 100 کارمند داشته و با توجه به موج اخراج سال قبل و امسال، ظاهرا دیگر افراد زیادی در Ascendant باقی نمانده‌اند.

استودیو Ascendant تا زمان نگارش این خبر واکنش رسمی به این گزارشات نشان نداده است، اما با توجه به شواهد بنظر نمی‌رسد که این استودیو در شرایط خوبی حضور داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا