اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

شایعه: دنباله بازی Immortals Fenyx Rising کنسل شده است

منابع رسانه VGC مدعی شده‌اند که مدتی پیش، مدیران یوبیسافت تصمیم گرفته‌اند تا ساخت دنباله بازی Immortals Fenyx Rising را کنسل کنند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Immortals Fenyx Rising

طبق شایعات شعبه کبک شرکت Ubisoft مشغول توسعه این دنباله بود. اما رسانه VGC به نقل از منابع خود گزارش داده که یوبیسافت چند هفته پیش، برنامه‌های خود برای ساخت دنباله بازی Immortals Fenyx Rising را کنسل کرده است. گفته شده که این پروژه در مراحل ابتدایی ساخت خود قرار داشت.

رسانه VGC همچنین اشاره کرده که علت کنسل شدن دنباله Immortals Fenyx Rising، «چالش‌های مربوط به باثبات نگه داشتن این IP» بوده است. به دنبال فروش پایین‌تر از انتظارات عناوین یوبیسافت در فصل تعطیلات گذشته، این شرکت فرانسوی در اوایل 2023 از کنسل شدن سه بازی معرفی‌نشده (بدون احتساب دنباله Immortals Fenyx Rising) خود خبر داده بود. از این رو، یوبیسافت برنامه دارد تمرکزش را بیش از پیش به بزرگ‌ترین IPها و عنواین لایو سرویس خود اختصاص دهد.

یوبیسافت در حال حاضر بازی‌های متعددی را از مجموعه Assassin’s Creed در دست ساخت دارد که Assassin’s Creed Mirage و همچنین پروژه‌های Assassin’s Creed RED و Assassin’s Creed HEXE برخی از آن‌هاست. این کمپانی گفته که قصد دارد تا سال‌های آینده، تعداد کارمندانی که بر روی مجموعه Assassin’s Creed در حال کار هستند را تا بیش از 40 درصد افزایش دهد. گفته شده بود که یکی از استراتژی‌های یوبیسافت برای عملی کردن این برنامه‌، تقسیم نیرو بین فرنچایزهای مختلف است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا