اخبار بازی

عنوان شوتر «Immortal: Unchained» معرفی شد

«Immortal: Unchained» عنوانی در سبک تلفیقی TPS/Action-RPG توسط استدیوی «Toadman Interactive» برای انتشار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. این عنوان قرار است برای PC، PS4 و Xbox One منتشر شود.

Immortal: Unchained

این بازی که طبق ادعای سازنده‌ی آن از سری «Dark Souls» الهام گرفته در دنیایی فانتزی در آینده که بر اثر اتفاقی کیهانی نابود شده است، اتفاق میافتد. در این بازی، بازیکن در نقش اسلحه‌ای زنده که قصد دارد به این اتفاقات پایان دهد قرار می‌گیرد. این اسلحه توسط سرپرست خود آزاد شده و تنها به او گفته شده که مهارت‌های او برای نجات دنیا لازم است. بدون هیچ خاطره و اطلاعاتی راجع به خود باید به اکتشاف در جهان بازی پرداخته و اطلاعات مورد نظر را از دنیای بازی و شخصیت‌های آن دریابید.

تحرک، جهت‌گیری در حمله‌ها و جاخالی دادن‌های به موقع، نقش مهمی در زنده ماندن و مقابله با دشمنان ایفا می‌کنند. طبق گفته‌ی سازنده «این عنوان آسان نخواهد بود». پس از مردن در بازی توسط کیهان دوباره زنده خواهید شد اما چیزهایی که در طول بازی به دست آورده‌اید در مکانی که مردید باقی می‌ماند.

کیهان شامل جهان‌های متعدد می‌شود که در بازی به بعضی از آن‌ها خواهید رفت. همه‌ی جهان‌ها با شبکه‌ای به نام «The Stream» به یکدیگر متصل هستند که با اکتشاف در این شبکه و پیدا کردن سرنخ‌ها، لوازم و پاداش‌ها تبدیل به اسلحه‌ای قدرتمند می‌شوید که توانایی نجات دنیا را دارد.

سازنده‌ی بازی اشاره کرده است که « تعداد زیادی داستان‌های ناگفته در مورد جهان بازی در اعماق دنیای آن پنهان شده است». داستان بازی توسط تیمی متشکل از «Anne Toole» (عنوان The Witcher) و «Adrian Vershinin» ( عناوین Killzone: Shadowfall و Battlefield 1) نوشته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا