اخبار بازی

Ignite به EA Sports این اجازه را می‌دهد تا ابتکار و سرمایه گذاری را بر پایه قوانینی یگانه داشته باشد

Ignite یک تکنولوژی جدید است که از این به بعد در تمام بازی های ورزشی مهم EA از آن استفاده خواهد شد. تاکنون EA تنها در مورد ویژگی های کلی این موتور گرافیکی، مانند: هوش انسانی و فضاهای سر زنده تر صحبت کرده، اما فهم اینکه آنها چه در سر دارند تا رسیدن به نسل بعد، دشوار است.
ارزش اصلی موتور گرافیکی Ignite به نسل بعدی بودن آن نیست، بلکه در واقع ارزشش به این است که تمامی اعضای EA Sports با همکاری یکدیگر در حال کار بر رویش هستند و این گونه به اشتراک گذاشتن خلاقیت های تیم که قبلا سخت تر بود نیز آسان تر خواهد شد.

آقای اندرو ویلسون (معاون رئیس اجرایی EA Sports) در صحبتی که با IGN داشته، گفته است: "نسخه های این موتور گرافیکی و سرمایه گذاری که روی آن صورت گرفته، برای هر کدام از سری های ورزشی، متفاوت است. پس FIFA ‌می‌تواند از لحاظ فیزیک رشد داشته باشد، چیزی که برای Madden هرگز میسر نخواهد بود. زیرا این دو عنوان از لحاظ کد نویسی پایه، با یکدیگر تفاوت دارند.

"کاری که ما انجام دادیم تنها مربوط به استفاده از یک موتور گرافیکی نمی‌شود، اگر چه این کار، آن تغییر بنیادی که می‌خواستیم ایجاد کنیم را برایمان آسان تر کرده است. با این حال، هدف این بوده که ما همگی از یک کد برنامه نویسی پایه استفاده کنیم. پس وقتی شما به فواید متعددی که قرار است در دومین یا سومین سال از پنج، شش یا هفت تیم بازی سازی مختلف بدست آورید، فکر می‌کنید که تمام نوآوری ها و سرمایه گذاری ها روی یک کد پایه (تک کدی) بوده است. تمام این نوآوری بر می‌گردد به تک شاخه ای که از چرخه ی مذکور شروع شده است. این ارزش واقعی Ignite است."

آقای ویلسون، دو موتور گرافیکی Ignite را با Frostbite که از الگو (مدل) یکسانی استفاده می‌کنند را مقایسه کرد. این مدل، مشابه مدلی است که هم اکنون در عناوین کمپانی EA Games و در قالب موتور Frostbite 3 استفاده می‌شود.

وی افزود: "حال اگر FIFA بتواند چیز شگفت انگیزی ارائه دهد، Madden نیز در سال بعد از آن تکنولوژی برخوردار خواهد شد و برعکس اگر Madden نیز همانند FIFA اینکار را انجام دهد، NBA Live سال بعد از آن بهره مند می‌شود. این مسئله در مورد تکنولوژی به اشتراک گذاشته شده نیست، بلکه در مورد انبوهی از نو آوری و ابتکار است که هم اکنون تمام تیم های ما به آن دسترسی دارند و مسلما این امر طی دو تا چهار سال آتی برایمان سریع تر خواهد بود.
ویلسون کاملا از پتانسیلی که Ignite در اختیار تیم هایش قرار داده، شگفت زده شده است.

در ادامه: "من معتقدم، به عنوان پیامدی برای این موضوع، شاهد چیزهای خارق العاده ای خواهیم بود. من تیم بازی سازی خودم را وادار می‌کنم با دیگر تیم ها موجود رقابت کند. من تصور میکنم، آنها به طرز غیر قابل باوری، باهوش، زیرک و دارای ابتکار سر شاری هستند. همچنین اعتقاد دارم Ignite مسئولیت مهیا کردنش را دارد اما این بار در سطحی بزگ تر از آن که ما قبلا داشتیم."

لازم به ذکر است که Ignite در انحصار بازی های مخصوص دو کنسول PS4 و Xbox One خواهد بود و تاکنون تایید شده در بازی های FIFA 14، EA Sports UFC، Madden NFL 25 و NBA Live از آن استفاده خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا