اخبار بازی

مسابقات IEM KATOWICE به مرحله نیمه نهایی رسید

این مرحله به دلیل نگرانی ها ویروس کرونا، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

بعد از 4 روز مسابقه تیمهای حرفه ای Counter Strike در مرحله گروهی، این تورنومنت برای مرحله نیمه نهایی به استادیوم Spodek Arena خواهد رفت. اما خبری از جمعیت تماشاگران و طرفداران تیم ها در Spodek Arena نخواهد بود. بنا به تصمیم مقامات لهستان، مجوز برگزاری عمومی شرکت ESL  (برگزار کننده تورنومنت های ورزش های الکترونیکی) لغو شده است. این تصمیم در حالی اتخاذ شده که هنوز موردی از این ویروس در کشور لهستان گزارش نشده و مسئولین ESL و شهرداری Katowice قبلا اطمینان از برگزاری این مسابقات طبق برنامه قبلی اطمینان داده بودند.

مسابقات IEM Katowice-3

مرحله نیمه نهایی این مسابقات به صورت تک حذفی برگزار میشود. از یک طرف براکت ، برنده بازی بین تیم های fnatic و 100 Thieves به مصاف تیم فرانسوی G2 خواهند رفت که در سال 2020 هنوز مسابقه ای را نباخته است.اما طرف دیگر براکت، تیم اول دنیا یعنی تیم دانمارکی Astralis به انتظار برنده بازی تیم های Liquid و Natus Vincere نشسته است. تیم NaVi، از سال 2016 مقابل تیم های آمریکای شمال همیشه بازنده بازی بوده ولی امسال با عملکرد خوبی که در بازی مقابل تیم Faze انجام داد، احتمال شکستن این رکورد بدِ خود را بالاتر برده است.

بازیکن Simple از تیم NaVi

برنامه مرحله نیمه نهایی مسابقات به شرح زیر خواهد بود:

جمعه ، 28 فوریه:

17:30  Sweden fnatic vs. Australia 100 Thieves (BO3)
21:25  United States Liquid vs. Russia Natus Vincere (BO3)

شنبه، 29 فوریه:

17:30  France G2 vs. Sweden fnatic / Australia 100 Thieves (BO3)
21:25  Denmark Astralis vs. United States Liquid / Russia Natus Vincere (BO3)

روز یکشنبه، 1 مارس ، در ساعت 19:30 فینال سری مسابقات IEM Katowice از مجموع بهترین نتیجه در 5 مسابقه احتمالی می باشد، برگزار خواهد شد.

به نظر شما کدام تیم ها را در فینال خواهیم دید ؟

مسابقات IEM Katowice

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا