اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترگوگل استیدیانینتندو سوییچ

جزئیات آپدیت 6.66 بازی DOOM Eternal اعلام شد

استودیوی id Software در رویداد QuakeCon 2021، جزئیاتی را از آپدیت 6.66 دووم ایترنتال به اشتراک گذاشت که شامل مواردی مانند Horde Mode و بهبودهایی در حالت Battlemode می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی DOOM Eternal

حدود یک سال نیم پیش بود که بازی DOOM Eternal عرضه شد و توانست به یکی از بزرگ‌ترین عناوین 2020 تبدیل شود. از زمان عرضه تاکنون، بازی دو اکسپنشن داستانی دریافت کرده و آپدیت نسل نهمی آن نیز اخیرا منتشر شده. اما استودیوی id Software همچنان پشتیبانی از این عنوان را ادامه می‌دهد.

آپدیت 6.66 بخش Horde Mode (که پیشتر اعلام شده بود حالا با Invasion Mode جایگزین شده) را به بازی خواهد کرد. هورد مود یک حالت جدید برای بخش تکنفره است که چندین دسته از دشمنان را در مقابل شما قرار می‌دهد و باید سعی کنید تا در حین زنده ماندن، رکورد خود را ارتقا دهید. هیوگو مارتین، کارگردان بازی می‌گوید این بخش بی‌نهایت نبوده و در نطقه‌ای به‌پایان می‌رسد؛ اما او این مود را «عمیق» توصیف می‌کند.

در همین حال، آپدیت جدید حالت Battlemode را نیز دچار نوسازی می‌کند و سیستم مچ‌میکینگ را بهبود می‌بخشد. همچنین یک میدان مبارزه جدید به اسم Stronghold به این بخش اضافه می‌شود. در نهایت، بخش‌های Master Levels ،World Spear و Mars Core هم محیط‌های جدیدی را دریافت می‌کنند.

در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی برای آپدیت 6.66 مشخص نیست، اما سازندگان می‌گویند که این آپدیت به‌زودی منتشر می‌شود. بازی DOOM Eternal هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین سوئیچ در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا