اخبار بازی

Ibrisagic: ارائه DLC رایگان از لحاظ مالی منطقی تر است

آقای Armin Ibrisagic به عنوان یکی از سازندگان بازی شبیه ساز بز (Goat Simulator) اعتقاد دارند که ارائه DLC رایگان به جای دریافت پول بابت آن در دراز مدت بازخورد بهتری خواهد داشت مانند بازی Teraria که آپدیت های رایگان دریافت می کند.
آقای Ibrisagic گفته اند: "اگر یک DLC جدید عرضه کردید، گروه مورد نظر شما که به عنوان هدف قرار داده اید هرگز نمی تواند بیشتر از تعداد افرادی که صاحب فعلی بازی هستند باشد، زیرا کسی که بازی اصلی را انجام نداده است DLC برای او اهمیتی ندارد. اگر محتویات رایگان را به صورت پچ عرضه کنید و مردم را از آپدیت های خود مطلع کنید، در آن صورت هم کاربران اصلی و هم افرادی که بازی شما را تجربه نکرده اند هدف خواهید گرفت چرا که شما به صورت فعال برای بازی خود آپدیت ارائه می کنید."

آقای Ibrisagic متذکر شده اند که DLC این روزها چهره زیاد جالبی ندارد و عرضه DLC رایگان دید مردم را نسبت به شما بهتر می کند. ایشان ادامه می دهند: "از طرفی هم داشتن تعداد بسیار زیادی DLC می تواند باعث شود که فروش بازی شما پایین بیاید."

ارائه DLC به صورت رایگان چیزی است که خیلی از مصرف کنندگان خواستار آن هستند با این حال نظر شما درباره صحبت های آقای Ibrisagic چیست؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا