اخبار بازینینتندو سوییچ

تریلر کوتاهی از بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد

تریلر کوتاهی از بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد، در این تریلر چیز زیادی نشان داده نشده است، اما حداقل می‌توانید نگاهی به برخی از

متحدان خود بی‌اندازید.

داستان این بازی 100 سال قبل از The Legend of Zelda: Breath of the Wild رخ می‌دهد و به بازی The Age of Calamity در Breath of the Wild اشاره شده، اما جزئیات کامل در داستان ارائه نشده است.

در این بازی شما با زلدا، چهار قهرمان، پادشاه هایرول و دیگران از طریق کات‌سین یا میان‌پرده‌ها بیشتر آشنا خواهید شد در حالی که آن‌ها تلاش می‌کنند تا پادشاهی را از چنگال کلمتی نجات دهند.

همچنین هنگام بازی در نقش لینک، زلدا و شخصیت های دیگر، شما با انبوهی از دشمنان مانند بوکوبلین‌ها، لاینل‌ها مبارزه خواهید کرد. این بازی شامل کات‌سین‌های صدا دار، پازل های محیطی، توانایی قفل‌گشایی سلاح‌ها و مهارت‌ها و مواد مورد نیاز برای ساخت و ساز است. شما همچنین می‌توانید برای تهیه اقلام ضروری از مغازه ها بازدید کنید و از قدرت سنگ شیخا که آن را از Breath of the Wild بیاد دارید، استفاده کنید.

این بازی شامل مد کو-‌آپ در سوئیچ است و شما قادر خواهید بود برای پوشش بیشتر میدان نبرد در کنار دوستانتان بجنگید. بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity در 20 نوامبر برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا