اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

قابلیت کراس پلی به‌زودی به بازی Hyper Scape اضافه می‌شود

یوبیسافت اعلام کرد که قابلیت کراس پلی در قالب آپدیتی جدید از تاریخ 10 دسامبر (20 آذر) در اختیار کاربران بازی Hypee Scape قرار خواهد گرفت. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Hyper Scape

فصل دوم Hyper Scape به‌طور کامل در جریان است و حال شرکت Ubisoft قصد دارد پشتیبانی از کراس پلی را به این عنوان اضافه کند. کاربران کنسولی بر روی همه پلتفرم‌های PlayStation و Xbox به‌صورت اتوماتیک به هم متصل خواهند شد، اما برای اتصال و بازی کردن با کاربران رایانه‌های شخصی، کاربران باید برای یکدیگر اینوایت ارسال کنند. با اینکه دلیل فعال نبودن کراس پلی اتوماتیک بر روی PC مشخص نیست، اما احتمالا یوبیسافت به‌دنبال امن نگه داشتن کاربران از چیترها و متقلبان است.

گفته شده آپدیت 10 دسامبر در پاسخ به فیدبک طرفداران عرضه خواهد شد و تغییراتی را در بیس اصلی بازی و همچنین مود جدید Team Deathmatch شامل می‌شود. اضافه شدن کراس پلی، بخشی از برنامه سازندگان برای بهبود وضعیت نه‌چندان خوب بازی پس از عرضه است.

یوبیسافت پیش‌تر اعلام کرده بود که Hyper Scape انتظارات این شرکت را برآورده نکرده به‌نظر می‌رسد حالا با اضافه شدن قابلیت‌های مهمی مثل کراس پلی و محتویات جدید، بازی در مسیر بهتری قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با اینکار هم وضعیتش بهتر نمیشه 😀 این بازی یک نمونه خوبه واسه اینکه اگه میدونی قرار نیست بازیت تجربه متفاوت و بهتری نسبت به بقیه بتل رویالا بده هیچوقت نری دنبال ساختش لابد یک دلیلی داره که این همه بتل رویال تا الان اومده ولی کلا 3-4 تا این وسط پرطرفدارن.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا