اخبار بازی

هدست واقعیت ترکیبی شرکت HP معرفی شد

شرکت hp

شرکت HP با معرفی جدیدترین هدست واقعیت ترکیبی خود جنجال فراوانی را به پا کرده است. این هدست که Reverb نام دارد، برای هر چشم از رزولوشن 2160×2120 استفاده می‌کند. این رزولوشن، یک جهش بزرگ از نسل اول هدست‌های واقعیت ترکیبی شرکت HP که با میزان 1440X1660 برابر بودند به حساب می‌آید.

گفتنیست Reverb از بهترین هدست‌های VR بازار، یعنی Oculus Rift و HTC Vive نیز بهتر بوده چرا که دو مورد یاد شده از صفحه نمایش‌های 1080×1200 استفاده می‌کردند.  به گزارش RoadtoVR، هدست Reverb بیشترین سطح رزولوشن را در بین تمامی هدست‌های گیمینگ داشته و می‌تواند میدان دیدی فراتر از 100 درجه فراهم کند.

مدیرعامل و مسؤل هدست‌های VR شرکت HP گفت: انتظار داریم  رشد تجاری بخش واقعیت مجازی تا سال 2022 به میزان 34 میلیارد دلار رسیده باشد. مشتریان ما به دنبال تجربیات شبیه به دنیای واقعی بوده تا به کمک آن، درهای جدیدی را به روی موقعیت‌های شغلی و طراحی‌های تازه باز کنیم. زمان سرمایه‌گذاری تجاری روی واقعیت مجازی الان بوده و ما نیز به کمک Reverb قصد داریم قدمی مهم در این راستا برداریم.

درحال حاضر تمرکز شرکت HP روی ابعاد تجاری بوده و به همین علت، ابتدا مدل Pro این سخت افزار را با قیمتی معادل 649 دلار تا اواخر آوریل جاری منتشر می‌کند. البته ظاهراً کمی بعد یک مدل ارزان‌تر نیز عرضه می‌شود که 599 دلار قیمت گذاری شده است.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا