اخبار بازی

Howard: معرفی بازی جدید Bethesda زمان بر خواهد بود

شایعات Fallout 4 مدتی به شدت داغ شده بودند اما در واقعیت Bethesda بر روی هر بازی که کار می کند به این زودی معرفی نخواهد شد. مدارکی در ماه دسامبر منتشر شده بود که سری جدید در شهر Boston رخ خواهد داد و حتی بخش کوچکی از داستان نیز توضیح داده شده. با این حال کارگردان استدیو Bethesda آقای Todd Howard طی مصاحبه خود در رابطه با شایعات دروغینی که پخش شد گفته اند: "در گذشته ARG واقعا کار خود را به نحو احسنت انجام داده بود. این یک عهد به هواداران است و آنها کار خود عالی انجام می دهند و ماد می سازند. گاهی اوقات به کارهای آنان نگاهی می اندازیم و می گوییم که چرا خودمان آن را انجام ندهیم این ایده بسیار خوب است."

در پاسخ به اینکه آیا Fallout 4 اصلا وجود خارجی دارد یا خیر آقای Howard می گویند: "ما زمان دقیقی برای معرفی بازی جدید خود نداریم اما این کار زمان بر خواهد بود. ما دیگر به کنجکاوی ها و سوالات مکرر عادت کرده ایم. هر کسی یه چیزی می خواهد بداند. در حال حاضر بررسی می کنیم که کدام از ایده های ما عملی خواهد شد و سپس زمان مناسبی را برای معرفی انتخاب می کنیم."

در رابطه با کنسول های جدید ایشان می گویند: "رایانه های شخصی، طغیان کننده هستند. Skyrim بسیار بسیار فراتر از چیزی که ما برای PC انجام داده بودیم عمل کرده است و اینجاست که مادها حضور دارند. مادها بازی را برای مدت زیادی تغذیه خواهند کرد. باعث خشنودی است که کنسول های نسل جدید هم مانند PC هستند. همین مورد باعث خواهد شد تا راه برای ما به سمت اهدافی که در گذشته داشتیم محقق شود. فعلا یک سری ایده های تصادفی هستند که بر روی آنها مشغول کار هستیم."

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا