اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

سازندگان Wo Long: Fallen Dynasty از تفاوت بازی با Nioh می‌گویند

اواسط سال 2022 استودیوی تیم نینجا از بازی Wo Long: Fallen Dynasty رونمایی کرد و حالا تعدادی از تهیه‌کنندگان بازی، در مصاحبه جدید خود به تفاوت‌های این عنوان نسبت به ساخته‌های قبلی خود پرداخته‌اند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Wo Long Fallen Dynasty

یکی از مواردی که Wo Long: Fallen Dynasty را نسبت به عناوین Nioh متمایز می‌سازد، ستینگ داستانی آن است. فومیهیکو یاسودا و ماساکی یاماگیوا (تهیه‌کنندگان بازی) در مصاحبه اخیر خود با IGN به این نکته اشاره کرده‌اند و گفته‌اند:

«با توجه به این که بازی Wo Long در چین جریان دارد، ما قادر بودیم تا مناطق بزرگ‌تری را نسبت به Nioh که در ژاپن جریان داشت، خلق کنیم. حتی مکان‌هایی مانند یک قلعه نیز در Wo Long اندازه بزرگ‌تری دارد و با اضافه شدن قابلیت پرش، گشت و گذار در محیط حالت عمودی‌تری به خود گرفته است.»

بر خلاف Nioh که مبارزات آن بر اساس مهارت‌های نینجایی و شمشیرهای سامورایی بود، مبارزات ساخته جدید استودیوی Team Ninja با الهام از هنرهای رزمی چینی طراحی شده‌اند. سازندگان تأکید بیشتر Wo Long: Fallen Dynasty بر روی سرعت را بزرگ‌ترین تفاوت بین این دو عنوان می‌دانند. مطمئنا نبود نوار استقامت (Stamina) و سرعت بالای مبارزات بسیاری از طرفداران را به یاد Sekiro: Shadows Die Twice، ساخته تحسین‌شده فرام سافتور خواهد انداخت. با این وجود، استودیوی تیم نینجا می‌گوید که با توجه به تمرکز Wo Long: Fallen Dynasty بر روی هنرهای رزمی چینی، افزایش سرعت گیم‌پلی امری کاملا طبیعی است.

سازندگان همچنین تأیید کرده‌اند بازی دارای بیش از 10 نوع سلاح متفاوت خواهد بود و از نوعی سیستم «روحیه» بهره می‌برد. شکست دادن دشمنانی که روحیه بالاتری نسبت به شما دارند، سخت‌تر خواهد بود و از طرف دیگر، با شکست و پیروزی در مبارزات، سطح بازیکن در این زمینه کاهش یا افزایش خواهد یافت. به گفته سازندگان، این سیستم جدید یکی از اساسی‌ترین جنبه‌های لول دیزاین Wo Long: Fallen Dynasty محسوب می‌شود و بالا رفتن روحیه شخصیت اصلی، مواردی مانند باز شدن جادوهای جدید را در پی دارد.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در اوایل سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 و همچنین سرویس گیم پس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا