اخبار بازی

استودیوی Housemarque قصد دارد تا بر روی بازی‌های بزرگ‌تر کار کند

به‌تازگی یکی از مدیران استودیوی Housemarque در مصاحبه‌ای حضور داشته که طی آن، کمی در مورد آینده این استودیو صحبت کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Returnal

هاوس مارک را تا قبل از عرضه ساخته جدیدشان به عنوان یک استودیوی آرکیدساز می‌شناختیم. اما چند سال پیش، این استودیو طی بیانیه معروفی با عنوان بازی‌های آرکید مرده‌اند اعلام کرده بود که دیگر به سراغ خلق چنین بازی‌هایی نخواهند رفت. دلیل این امر، این بود که بازی‌های Nex Machina و Matterfall علی‌رغم دریافت بازخوردهای مثبت، فروش چندان خوبی را تجربه نکردند.

اکنون پس از چند سال، می‌دانیم عنوان متفاوتی که Housemarque از آن صحبت کرده بود، بازی Returnal است که مدتی پیش عرضه شد. Mikael Haveri، مدیر بازاریابی استودیو اخیرا در مصاحبه‌ای با GameReactor عنوان کرده که پس از موفقیت ریترنال، این استودیو می‌خواهد نشان دهد که می‌تواند آثار متفاوتی را خلق کند.

«بله، ما قبلا بر روی دو پروژه کار می‌کردیم که البته س از عرضه Returnal تنها یک پروژه باقی مانده. سخت است که بگوییم در آینده با یک یا دو پروژه پیش خواهیم رفت، اما این ایده که از حالا خود را با عرضه عنوانی مانند Returnal فرم دهیم، نوع بازی‌هایی که در آینده می‌خواهیم بسازیم را معین خواهد کرد.»

او در ادامه گفت: «چیزی که در نظر داریم این است که می‌خواهیم نشان دهیم ما تنها ‘استودیوی سازنده Resogun’ نیستیم. ما می‌توانیم کارهای مختلفی را انجام دهیم، و از زاویه دید استودیوی ما، این بدین معناست که ما می‌خواهیم بر روی خلق تجربیات بزرگ‌تر کار کنیم.»

البته او در ادامه اشاره کرد که Housemarque همچنان به بازی‌های آرکید و عناوین کوچک‌تر علاقه‌مند است؛ اما اینکه در آینده بر روی چنین عناوینی کار خواهد کرد یا خیر، به این بستگی دارد که تا حد در شکل دادن استودیو پس از عرضه Returnal موفق خواهد بود.

بازی Returnal هم‌اکنون به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا