اخبار بازی

فروش بازی Hot Wheels Unleashed از 2 میلیون نسخه عبور کرد

بازی Hot Wheels Unleashed توانسته تا با دست‌یابی به فروش 2 میلیون نسخه‌ای، به موفق‌ترین بازی تاریخ شرکت Milestone تبدیل شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hot Wheels Unleashed

شرکت مایلستون با انتشار بیانیه‌ای آمار و ارقام جدیدی از بازی Hot Wheels Unleashed به اشتراک گذاشته و موفقیت‌های این عنوان مسابقه‌ای را جشن گرفته است. تا پایان سال 2021، فروش بازی به 1 میلیون نسخه رسیده بود و حال سازندگان گزارش داده‌اند که این عدد، به 2 میلیون افزایش پیدا است. همچنین تاکنون بیش از 8 میلیون بازیکن بر روی تمامی پلتفرم‌ها، از جمله سرویس‌های Game Pass و PlayStation Plus، بازی Hot Wheels Unleashed را تجربه کرده‌اند.

مدت زمانی که تمامی بازیکنان در بازی صرف کرده‌اند، برابر با 939 سال است و تاکنون بیش از 1.3 میلیون محتوا توسط کاربران تولید شده است. این عنوان حالا موفق‌ترین ساخته شرکت Milestone محسوب می‌شود. مایک دیلیت، مدیر بین‌المللی بازی‌های دیجیتالی شرکت Mattel گفته:

«ما همیشه بابت یافتن شرکای عالی که به ما کمک می‌کنند تا برند Mattel را از طریق روش‌های جدید به طرفداران ارائه دهیم، هیجان زده‌ایم. شرکت Milestone با Hot Wheels Unleashed کار فوق‌العاده‌ای انجام داد، و ما از بابت اینکه جامعه طرفداری Hot Wheels این بازی را هم‌اندازه ما دوست داشت، بسیار خوشحال هستیم.»

لوسیا بیکسیو، مدیرعامل Milestone نیز گفته: «Hot Wheels میزبان یکی از پرشورترین فن‌بیس‌ها در میان تمامی برندهای دنیا است. از بابت اعتماد Mattel به ما برای ساختن Hot Wheels Unleashed احساس افتخار می‌کنیم، و همچنین از بابت بازخوردی که از مصرف‌کنندگان دریافت کردیم نیز بسیار خرسند هستیم.»

در پایان، شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر بررسی بازی Hot Wheels Unleashed را از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا