اخبار بازیکامپیوتر

بروزرسانی 1.02 بازی Horizon Zero Dawn برای PC منتشر شد

استودیو Guerrilla Games ضمن اعلام اینکه همچنان در حال بررسی مشکلات است، آپدیت 1.02 بازی Horizon Zero Dawn را برای کاربران رایانه‌های شخصی منتشر کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Horizon Zero Dawn

عرضه بازی Horizon Zero Dawn بر روی PC با انواع و اقسام مشکلات همراه بود. کاربران گزارشات مختلفی را از کرش‌های متعدد، افت فریم ریت، گلیچ‌های بزرگ و کوچک و… به‌دست سازندگان رسانده‌اند و حال سازندگان بازی آپدیت 1.02 را عرضه کرده‌اند. بر خلاف آپدیت قبلی که بهبودهای زیادی را انجام نمی‌داد، لیست تغییرات این آپدیت موارد بیشتری را شامل شده‌است.

گوریلا گیمز با انتشار پستی در ردیت بازی، عنوان کرد که آپدیت جدید مشکلات زیادی که مربوط به کرش کردن است را رفع می‌کند. همچنین بهبودهایی در زمینه سیو اتوماتیک، انیمیشن‌های چهره و V-sync صورت گرفته‌است. البته همچنان مشکلات حل نشده دیگری وجود دارند. سازندگان بازی در این پست لیستی را از مشکلات شناخته شده (مانند هنگ کردن‌های مربوط به GPU، مشکلات مربوط به تنظیمات گرافیکی و HDR و…) قرار داده و ذکر کرده‌اند که در حال بررسی و حل آن‌ها هستند.

بنابراین به‌نظر می‌رسد باید در آینده نیز منتظر آپدیت‌های بیشتری باشیم. بازی Horizon Zero Dawn هم‌اکنون بر روی پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا