اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

آمار جدیدی از میزان فروش بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد

طبق اعلام سونی و استودیوی گوریلا گیمز، بازی Horizon Zero Dawn موفق شده تا به فروش 20 میلیون نسخه‌ای دست یابد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Horizon Zero Dawn

در حالی که در آستانه عرضه بازی Horizon Forbidden West هستیم، به‌تازگی آمار جدیدی از فروش نسخه اول سری ارائه شده که خبر از یک موفقیت تجاری بزرگ دیگر برای پلی استیشن می‌دهد. انجی اسمتز، مدیر و تهیه‌کننده اجرایی این استودیو، اخیرا از طریق وبلاگ پلی استیشن اعلام کرده که فروش Horizon Zero Dawn تا نوامبر سال 2021، از 20 میلیون نسخه عبور کرده است.

آخرین آمار منتشر شده تا قبل از امروز، به اوایل سال 2019 و زمانی باز می‌گردد که Horizon Zero Dawn به فروش 10 میلیونی دست یافته بود. بدین ترتیب، فروش این بازی اکشن RPG در طول این سه سال دوبرابر افزایش داشته که تداوم بسیار خوب آن را نشان می‌دهد. شایان ذکر است که این عنوان در سال گذشته برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شده بود و آمار جدید، فروش نسخه PC را نیز در کنار نسخه پلی استیشن 4 شامل می‌شود. علاوه بر این، اعلام شده که بازیکنان در سراسر دنیا بیش از 1 میلیارد ساعت عنوان Horizon Zero Dawn را تجربه کرده‌اند.

مطمئنا سونی و گوریلا گیمز امیدوار خواهند بود تا دنباله موردانتظار هورایزن نیز همانند بازی اول، به موفقیت بزرگی تبدیل شود. بازی Horizon Forbidden West در تاریخ 18 فوریه (29 بهمن) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا