اخبار بازی

Horizon Zero Dawn در مراسم PGW شگفت انگیز بود

بازی Horizon Zero Dawn یکی از مهم ترین و بزرگ ترین عنوان های معرفی شده از E3 امسال بود و نمایش دموی بازی در مراسم Paris Games Week، نشان داد که بازی پیشرفت قابل توجهی کرده است.  

طی کنفرانس سونی در Paris Games Week، بازی Horizon که توسط Guerrilla Games ساخته می شود، قسمتی از نمابش های بازی ها را به خود اختصاص داد. در بازی، آینده زمین را بعد از هزار سال می بینیم. این بازی دنیایی را به ما نشان می دهد که ماشین های غول پیکر و شگفت انگیز، بر زمین حکم رانی می کنند و آن ها شباهت هایی به جانداران عظیم جثه ای (دایناسورها) دارند که میلیون ها سال پیش بر روی زمین حکم رانی می کردند. 
نام شخصیت بازی Aloy است که بازیکن ها کنترل او را به دست می گیرند. او یک شکارچی کماندار است که در این دوره از برهه زمانی به تکامل می رسد. 

بازیکن ها برای از بین بردن دشمن های بازی، باید استراژی داشته باشند. همچنین بعد از از بین بردن دشمن های غول پیکر، Aloy یک سری اشیا را از پشت بدن آن ها برداشته و جمع آوری می کند که این کار یک ضرورت است. هر کدام از ماشین های غول پیکر قابلیت ها و امکانات خاص خود را دارند و با توحه به منابع منحصر به فرد هر کدام از آن ها و همچنین بعد از به دست آوردن اشیا و قسمت هایی از بدن آن ها توسط Aloy، او می تواند سلاح های جدید و لباس های منحصر به فرد و گجت هایی را از ترکیب آن ها بسازد.

برای مبارزه کردن حتما باید محیط اطراف و دشمن خود را به خوبی بررسی کرده و بشناسید. Aloy با در دست داشتن انفجاری در محیط بازی، یک تله و دام برای گله ای را به وجود آورد و انفجار دوم در کناز آن گله را به گونه ای انجام داد که آن ها را فریب داده و سپس ناخودآگاه به سمت تله او رفتند. بازیکن ها می توانند توسط سیستم bullet-time که بازی اسلو موشن می شود، دقیق تر هدف بگیرند تا با حملات خود به دشمن ها ضربات بهتری به آن ها وارد کنند. در نمایش بازی، قبل از این که یکی از دشمن های غول پیکر به نام Thunderjaw با Aloy مواجه شود، Aloy توسط سیستم bullet-time او را زمین گیر کرد. بعضی دشمن ها سلاح هایی دارند که شما می توانید آن سلاح ها را از آن ها گرفته و بر علیه دشمن های خود از آن سلاح ها استفاده کنید. 
بازی عالی به نظر می رسد که در نهایت سال 2016 عرضه خواهد شد.          

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا